Kon weinig soort gelijke topics op GoT vinden dus ik geef deze maar even een kickje.
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als de TS. Ik zoek een boekhoud pakket, als het even kan online, waarin ik mijn boekhouding kan doen, facturen kan schrijven, btw aangifte kan doen en direct mijn bankmutaties via internet bankieren kan importeren. Op een Mac...
Reeleezee ziet er leuk uit maar vind ik duur en werkt niet (native iig) op de Mac.
Zelfde geld voor
KPN Online Boekhouden wat volgens mij gewoon Exact Software's online boekhouding oplossing is. En dan ziet de interface er nog niet uit ook.
E-Boekhouden.nl heeft nog niet eens demo screendumps op de site, dus geen idee. Tenminste, ik kan ze niet vinden.
Asperion vind ik persoonlijk (te) duur met 400+ euro per jaar.
Internetboekhouder.nl werkt weer alleen op IE/PC...
Kleisteen Dit lijkt wel gewoon te werken op de Apple, althans de demo, maar dit ziet er wel heel shabby uit en volgens mij heeft dit systeem ook geen link met internet bankieren...
Wat blijft er dan nog over? Iemand enig idee? Gewoon een software pakket dat je eenmalig aan moet schaffen doe ik het ook voor. Maak ik wel een backup op mijn iDisk zoal ik nu doe.