Sitecom modem/router geen verbinding..?

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-02 23:54

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Ik zit met een klein probleempje. Laatst wilde ik bij kennissen van mij een nieuwe draadloze modem/router installeren van Sitecom. Er zat bij deze modem/router een cd-rom bij voor de juiste instellingen om de hem aan de gang te krijgen.
Het probleem is echter, wanneer ik volgens de wizard het apparaat configureer, dat deze geen verbinding tot stand kan brengen terwijl ik het wachtwoord bij Orange (wanadoo) heb laten verifieren, en zij zeiden mij dat t klopte.
Kan het zijn dat de gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is en dat het daarop fout is gegaan? Want verder doet alles het gewoon, ik kan in de modem/router geven en ook met ip-config geeft hij een ip adres af. Dat laat ik overigens automatisch door windows toewijzen, evenals het DNS, dat lijkt me wel oke, of zit ik mis? Uiteraard is dit ook in de modem/router aangevinkt.

Thanks a lot in advance!

Edit: Ik weet zeker dat ik de geode gebruikersnaam heb gebruikt, ik kan namelijk met deze gegevens ook inloggen op de account op www.orange.nl dus daar ligt het niet aan. Heeft iemand enig idee?

[ Voor 10% gewijzigd door renskoenraadt op 19-12-2006 22:27 ]