Geen beeld WMP sinds driver update.

Pagina: 1
Acties:

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Gister heb ik op GoT in een topic gevraagd naar drivers voor mijn videokaart.
Nu heb ik deze via de Nvidia website gedownload en geinstalleerd, maar nu krijg ik geen beeld meer in windows media player, het is zelfs compleet groen.

Omdat ik geen screenshot van windows media player kon maken met mspaint heb ik even een flashfilmpje gemaakt. http://www.crazycor.nl/probleemwmp/

Nu zijn er meerdere topics over WMP en geen beeld, maar hierin wordt over een waas gesproken. Ik heb niet echt een waas maar het is dus gewoon een kleur.
De enigste codec die ik naar mijn weten gebruik is die van www.divx.com. Deze heb ik gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. Ervoor en erna had ik hetzelfde kleur beeld.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
je moet de hardware acceleratie uitzetten, zal ff zoeken welke opties dat precies zijn (overlay dacht ik)

edit: in wmp9 is het: extra-opties-prestaties-geavanceerd-videoversnelling-overlays gebruiken geloof ik

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 19-12-2006 22:07 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Wat een snelle hulp! :)

Ik gebruik Wmp11 maar hierin is het precies hetzelfde.

Het werkt weer super!!!

Ik heb mij suf zitten zoeken bij de instellingen van het beeldscherm en Nvidia, alles geprobeert, maar niks werkte. Terwijl het opeens in wmp ligt. Maar goed hij doet het weer en daar gaat het om!