mmc kaart zit vast

Pagina: 1
Acties:

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
hallo,
ik heb een hp 6310 printer en nu heb ik voor het eerst een mmc kaart in de printer gestopt.

het kaartje word gelezen door de printer, maar nu heb ik het probleem dat dat het kaartje er niet meer uit gaat.

weet iemand hoe je een mmc kaart verwijderd?

bvd

aeroxtaxi

Verwijderd

ik zou zeggen maak een foto ervan want hier kunnen we niet veel mee

Verwijderd

ik heb mijn mini Sd kaart uit mn telefoon gekregen doormiddel van de compressor erop te zetten haha hij schoot er zo uit

• aeroxtaxi
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:43:
ik heb mijn mini Sd kaart uit mn telefoon gekregen doormiddel van de compressor erop te zetten haha hij schoot er zo uit
haha, das een goede. maar ik denk dat de printer dat niet zo leuk vind.
ik heb volgens mij ook nog zo'n verlengstukje van de mmc kaart, ik ga dat eens proberen.

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Een pincet?

www.koopeendroom.nl

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ehm...domme vraag misschien, maar je druk hem wel eerst even in voordat je hem eruit probeert te trekken ? :+

Ehm...verlengstukje? Heb je toevallig een RS MMC in een 'normaal' MMC slot geduwd ? Lijkt me sterk dat ie hem dan leest maar ff voor de zekerheid. Anders pincet inderdaad. Ook een keer gehad met MemoryStick slot en dan n MS Duo dr in, wist ik veel.

[ Voor 53% gewijzigd door Dick op 19-12-2006 19:49 ]

• aeroxtaxi
het is gelukt, met dat verlengstukje heb ik het mmc kaart eruit gekregen, het duurde wel even maar na een tijdje schoot hij eruit.

bedank voor jullie reacties :)
Pagina: 1