Toon posts:

Bunny Jumpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik bunny jumpen bij CS?

Verwijderd

wil je Bunny Jumpen om:

a) je tegenstanders te slim af te zijn?

b) je tegenstanders te annoyen?

Ik weet het trouwens niet hoor, kspeel alleen ut :)

[edit\] mijn zinsconstructie was FF klote, maar da's nu verholpen [edit\]

Verwijderd

dan schiet ik hem nog met gemak af :Z

B-)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
slachten die konijnen, waarom?

ik kan het nie :P
Tis gewoon irritant.

Verwijderd

Ja GVD, nou weet onze grote vrind "obscurus" nog steeds niet hoedie moet bunny huppelen!

(ik weet het zelf ook niet hoor)

post FF wat zinnigs i.p.v. te zeggen dat je Bunny Jumpers toch wel afknalt.
k?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 22:38
Bunnyjumping is ei'k net zo cheaten als speedcheat vind ik.

Verwijderd

nee, vind ik niet.
je maakt alleen maar gebruik van een optie van het spel zelf. het zit er gewoon in, iedereen kan het als ze goed oefenen (zelf nog niet goed genoeg gedaan :P)
Het is misschien wel onrealistisch maargoed je kunt niet alles hebben :)
't is gewoon een foutje in het spel, en als je slim bent maak je daar gebruik van ......
Vind ik dan .......

Verwijderd

Vind bunny jumpe niet echt moeite waard.

Je krijgt toch alleen maar gezeik van "Cheater dit cheater dat" enz.

DC

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ow ik ben nog nooit voor cheater uitgemaakt terwijl ik bunnyhopte en ik heb ook nog nooit gezien dat iemand anders voor cheater werd uitgemaakt. bunnyhoppen is gewoon fun :) ik vind het soms wel irri dat veel mensen steeds aan mij vragen hoe het moet en of ik ze het ook wil leren :P
ik heb nu ook geen zin om het uit te gaan leggen, misschien morgen wel :D

Verwijderd

het is intussen morgen... enlighten me! :P

Verwijderd

Ok .. nou wil ik het weten ook. WTF is Bunny Jumpen?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
door middel van strafe+jump een snelheid genereren dat NIET normaal is

een soort bug in het spel dus

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 22:30
Heb gehoord dat ze het met CS wel een bietje hebben verholpen, maar dat je met Q3A van de ene, naar het andere kant van de map kan jumpen :P:P

Net als de rocketjump bij Q3A :)

Weet trouwens ook niet hoe je het doet

Verwijderd

Bunnyhoppen is. DMV alleen maar links/rechts gebruiken met springen, de forwardspeed begrenser voor de gek te houden. Het is dus MISBRUIK maken van een bug in het spel.
nee, vind ik niet.
je maakt alleen maar gebruik van een optie van het spel zelf. het zit er gewoon in, iedereen kan het als ze goed oefenen (zelf nog niet goed genoeg gedaan )
Een optie in het spel zelf ik ook models installeren (spiked models). Ook gl_zmax 0 was een optie van het spel. Maar dat was wel de beste wallhack ooit. Cheats dus.
Bunnyhoppen valt onder cheaten, want de makerz van de HL engine hebben het NIET zo bedoeld. Je hebt er voordeel mee op anderen.
En als het NIET verteld word hoe je het moet doen, kun je het nooit leren.
Cheaters!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
ow, je hoeft er niks raars voor te doen, beetje maf met je controls spelen en klaar.
GL_zmax was een console command, idd een bug (cheat alla), spiked models zijn niet standaard in het spel aanwezig dus hele vette cheat.
Als je zo als jij (snake) denkt dan is Rocketjumpen, arrowjumpen, gaussjumpen alles een cheat? zit gewoon standaard in een game, alleen veel volk weet het niet of kan het niet (zo kan ik niet fatsoenlijk strafe jumpen)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Das onzin.
Rocket jumpen kan je nadoen als je et ziet.
De makers van het spel hebben die optie meegenomen.
Dat is bij bunnyhoppen niet zo.
Daarom word er misschien ook wel een fix voor gemaakt...

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 16:44
Ehm,
in Q3A heeft ID besloten om de strafe-jump erin te houden vanwege het 'gevoel' wat de community terug wilde hebben. Dus in Q3 is het dus duidelijk geen cheat.

• SICK
  • Laatst online: 12-02 12:07
Bij Q3 hebben de bugs eigenlijk alleen maar positief uitgepakt zoals: Rocketjumps, strafejumps, circeljumps, floordamage en veel trickjumps :P

Ik vind het goed als ze bij q3 die bugs erin laten zitten omdat de makers nooit geprobeerd hebben om de game realistisch temaken en dit is bij CS wel het geval, dus ik vind dat de makers van CS zulke bugs eruit moeten halen want dat gaat ten koste van de realiteit :)

Verwijderd

klik hier voor een uitleg over bunnyhoppen.

• Speedy
  • Nu online
CS is vanaf het begin al niet realistisch, als ze het zo bedoeld hebben (wat ik me niet kan voorstellen) dan hebben ze grove fouten gemaakt (goh ik switch naar mes en ik ren sneller, ik jump een meter hoog met een full load para)

Flickr | Lego collectie

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
naja. quake2 (Action quake rulez nogsteeds) heeft ook dat soort opties.. doublejump en strafejump..

om hoger/verder te springen.. dat kan ook niet iedereen, dat moet je oefenen.. maar het is WEL een feature van het spel.. (de makers hebben het er expres ingezet om bepaalde sprongen te kunnen maken)

dat is volgens mij hetzelfde als bunnyhoppen.. dus GEEN cheat, maar een feature om voordeel te behalen (SKILLZ) tegenover andere tegenstanders..

Hoe meer je oefent, hoe beter je bent.. dat is met alles zo :)

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1