Hallo tweakers,
Hier een beschrijving van mijn probleem:
Als ik mijn computer aanzet krijg ik de melding geen boot divice gevonden.
Ik druk m uit en start weer op. soms start ie wel soms weer de melding ( dit is overigens iets van de laatste week ) Als ik dan na geruime tijd in windows ben beland denk je het is goed. De eerste 30 minuten lijkt het systeem aardig te lopen maar dan: Het tegendeel is het geval. Ik krijg amper toegang tot de hard disks. en na enige tijd loopt de pc vast en kan ik niks meer. Ik heb de primary disk van 40GB al vervangen opnieuw windows erop gezet en nog krijg ik de melding geen boot divice gevonden. ook is het systeem rete traag.
Ik heb al gecheckt op virussen met AVG laatste updates. CLEAN
Ik heb gecheckt met Spybot. CLEAN
Hier op GOT wordt ik ook niet echt wijzer. ik hoop dat iemand tips of trucs heeft?
Ik heb een P4 2,4 Ghz 1,5G geheugen. Mobo: AsusP5P800
4 HD's
- 40 GB IDE Deze is reeds vervangen voor een 20 GB ( probleem blijft.)
- 80 GB IDE
- 160 GB IDE
- 300 GB SATA
Hier een beschrijving van mijn probleem:
Als ik mijn computer aanzet krijg ik de melding geen boot divice gevonden.
Ik druk m uit en start weer op. soms start ie wel soms weer de melding ( dit is overigens iets van de laatste week ) Als ik dan na geruime tijd in windows ben beland denk je het is goed. De eerste 30 minuten lijkt het systeem aardig te lopen maar dan: Het tegendeel is het geval. Ik krijg amper toegang tot de hard disks. en na enige tijd loopt de pc vast en kan ik niks meer. Ik heb de primary disk van 40GB al vervangen opnieuw windows erop gezet en nog krijg ik de melding geen boot divice gevonden. ook is het systeem rete traag.
Ik heb al gecheckt op virussen met AVG laatste updates. CLEAN
Ik heb gecheckt met Spybot. CLEAN
Hier op GOT wordt ik ook niet echt wijzer. ik hoop dat iemand tips of trucs heeft?
Ik heb een P4 2,4 Ghz 1,5G geheugen. Mobo: AsusP5P800
4 HD's
- 40 GB IDE Deze is reeds vervangen voor een 20 GB ( probleem blijft.)
- 80 GB IDE
- 160 GB IDE
- 300 GB SATA