Z92JE-AP002H of de A8JN

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 21:16
Beste Lezers,

ik zit met het volgende probleem:

Ik wou eerst de a8jn kopen, alleen ik vind het scherm misschien iets te klein. Nu kwam ik vandaag deze laptop tegen op 4launch:

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=025634

Opzich zijn de specs beter. Je hebt een 15.4 inch scherm en een betere videocard. Daarnaast is de webcam beter, maar dat boeit mij niet zoveel.

Het blijkt dat de Z92JE-AP002H eigenlijk gewoon een a6je is, als ik het goed heb. Als het goed is dit een oudere versie laptop, alleen ik kan niet zien wat er nou minder is aan deze laptop in vergelijking met de a8jn. Je word daarnaast helemaal gek van de types.

Weet iemand wat meer van de z92je-ap002h? en vooral de nadelen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een laptop met 15.4 inch scherm, t5600 processor, 1gb ram en een redelijke videocard voor een prijs onder de € 1000-,

P.s. waarom staat de Z92JE-AP002H niet op tweakers pricewatch?

Alvast bedankt.

[ Voor 1% gewijzigd door isomis op 19-12-2006 16:50 . Reden: ik zie een kopje laptops, kan iemand hem daarna toe verplaatsen ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn die Zxxx nummer voornamelijk voor de grote retailwinkels bedoeld. Me ma heeft een tijdje terug ook een Z92VM? gekocht wat dus gewoon een A6VM is. Verder niks bijzonders behalve dat ie van, in mijn geval, de MediaMarkt was. Verder is het gewoon een Asus die onder hun garantie valt (jammer genoeg al meegemaakt, wel goede service verder).

Ervaringen van de A6JE kan je wel vinden in het A6 ervaringen topic.

link ff fixen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 16:44 ]

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 21:16
Waarom staat een soort gelijke laptop niet in de pricewatch voor deze prijs? Ik zie nergens een t5600 van asus met een 15.4 scherm voor een prijs onder de €1000,-.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Z92JE? A8JN?

Klinken mij meer in de oren als laptops dan Processors, Moederborden en Geheugens :o

En als je een artikel ziet die niet in Pricewatch staat maar wel ergens te koop is: voeg toe!

Enige reden dat hij er niet in staat is omdat niemand op dat idee gekomen is :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.