Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraagje over Mirror Coating

Pagina: 1
Acties:

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:25
Ik wil een mooie systeemkast kopen, maar wel met een voorwaarde. Hij moet namelijk glanzend zwart zijn(spiegel effect)

Een goed voorbeeld hiervan is de: Thermaltake Tsunami.
Deze kast voldoet vrijwel perfect aan m'n vormgevingseisen, behalve dat hij zo'n klepje aan de voorkant heeft, wat erg onghandig is als je net een mooie equalizer hebt gekocht, die juist zichtbaar moet zijn in de 5,25" bay.

Weet een Casemodder toevallig meer over mirror coating van een systeemkast?
Welke systeemkasten, naast de Thermaltake Tsunami, hebben dit nog meer?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het is makkelijk zelf te doen. Een stuk plexieglas kopen (gewoon doorzichtig) en die dan van de achterkant in een bepaalde kleur spuiten. Werkt perfect. Daarmee zou je dan je panelen kunnen maken. Als je een beetje handig ermee bent kun je het zelfs in een deurtje buigen. Daar is je glimmende kast ;)

• Djerique
Klinkt als een mooie oplossing, maar helaas ben ik niet zo handig ;)
Misschien dat er zulke systeemkasten gewoon te koop zijn, weet iemand dit? :)

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:58

KRG

Hallo Djerique,

De Antec Solo is volgens mij zo,n kast. ik heb hem in het echt gezien en zag er flitsend uit. Kost alleen wat meer denk ik.

Kijk ook eens bij ChiefTEC en bij zoek een sop Piano look AND Enclosures. je krijgt dan wel genoeg antwoorden volgens mij.

PS hoe is je MD 8818 bevallen op de LAN Party ?????

• Djerique
Bedankt voor de info en tips, daar heb ik veel aan gehad. d:)b

Ik heb gekeken en er zaten veel leuke kasten bij. Uiteindelijk ben ik toch maar gegaan voor een desktop type(Thermaltake Tenor) die er wel leuk uitzag met die blauwe LED's en waar gelukkig niet de hele voorkant hoeft open te gaan. Bovendien kan je hier een vakje openen voor bijvoorbeeld een ingebouwde equalizer of een ander vet 5,25" bay apparaat.
Deze heeft helaas geen piano look :(

Verwijderd

Als je deze afbeelding bekijkt zie je dat het niet perfect gaat passen, je zult dan denk ik nog wel iets moeten modden.

Mag ik vragen wat voor equalizer jij hebt? Ben ook nog op zoek naar een equalizer.

• Djerique
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:46:
Als je deze afbeelding bekijkt zie je dat het niet perfect gaat passen, je zult dan denk ik nog wel iets moeten modden.

Mag ik vragen wat voor equalizer jij hebt? Ben ook nog op zoek naar een equalizer.
De equalizer die ook wordt aanbevolen voor de Tenor. Hij staat op deze pagina.

Waarom denk je niet dat het gaat passen? :)

Verwijderd

Het gaat wel passen hoor, maar het klepje is breder dan een 5.25"slot. Je kunt de equalizer dan prima zien, alleen het klepje open doen om hem te zien vind ik persoonlijk een minder mooie oplossing. Als je de equalizer verder naarvoren schuift, gelijk aan het front van de kast zit er een naar gat omheen. En dat is wat ik bedoelde met het niet perfect passen en dat je nog iets moet modden. (zo zag ik het voor me namelijk)

Misschien dat ik je verkeerd begrijp hoor. Standaard montage zoals op de foto van de Thermaltake site gaat in ieder geval prima, geen enkel probleem.

• Djerique
Dat klepje laat ik gewoon standaard open, zodat die niet open hoeft worden gedaan. Daarvoor is dat extra klepje toch? ;)
Pagina: 1