Toon posts:

Blauwe achtergrond bij pictogrammeb

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vanmiddag heeft iemand uit me klas perongeluk iets aangedrukt en nu heeft hij een blauwe achtergrond bij zijn pictogrammen.
Maar hij wil nu gewoon weer een transparante achtergrond maar hij kon niet vinden waar ik heb zelf ook gekeken maar ik kon het ook niet terug zetten

VG Inz

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 20:22
da's niet echt een hoop info...

welke OS? wellicht active desktop

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry was ik vergeten maar het gaat om windows xp mediacenter

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 21:24
waarschijnlijk rechtermuis op deze computer>geavanceerd>instellingen voor prestaties> en dan alles aanvinken :+

weet namelijk niet precies welke het is :p maar wel precies wat je bedoeld; het is iets met shadows

[ Voor 43% gewijzigd door sjongenelen op 19-12-2006 14:46 ]

you had me at EHLO

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 12:17

job

Heeft die misschien de actieve desktop aangevinkt?
Zoja, deze even uitschakelen :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:28

Zerora

Ik Henk 'm!

rechtsklik op Deze computer > eigenschappen > geavanceerd > Prestatie instellingen.
En dan "Vallende schaduw voor pictogrammen op het bureaublad gebruiken" aanvinken :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

rechtermuis op deze computer>Geavanceerd>prestatie instellingen>Beste weergave instellen.

Volgende keer iets meer aandacht aan topicstarte, en topic titel geven? :'( :| :?

Gadver TE LAAT! :9 :X
Whoah check die vette sneeuwpop!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 14:54 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inzgamer, je hebt hier laatst nog een uitgebreide mail over gekregen. Steek ajb de volgende keer wat meer tijd in een topicstart. En kijk op z'n minst ook even naar andere topics in het subforum waar je post, deze vraag is namelijk al best vaker langs gekomen. En check voor meer tips natuurlijk ook even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif sticky topics bovenaan. Dat is hier duidelijk niet gebeurd. Open evt een nieuw topic als je dat gedaan hebt, geef dan ook wat feedback op bovenstaande. Maar met deze topicstart kunnen we er zo weinig mee dat ik het ga sluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.