Beosound 3200 + Beolab 8000

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:20
Mijn ouders hebben het setje van Beosound 3200 plus de beolab 8000 gekocht van B & O, komt opzich wel zuiver geluid uit alleen als ik muziek/film wil luisteren met bass hoor je dat bijna niet de hoge tonen hoor je wel heel goed maar de lage tonen bijna niet, net als de bass is uitgeschakeld.

Weet iemand hoe je het bass niveau kan instellen of gaat dat niet ? of moet er dan een sub komen ?

Verwijderd

Denk dat een sub wel nodig is, ze hebben niet echt een klankkast/grotere drivers dus met lage tonen zullen ze we moeite hebben.

• kiefty14
Ok, maar is er nergens een bass niveau intestellen want dit is wel dermate om te huilen uit mijn pc boxen zonder sub heb ik nog wel een beter hoorbare bas.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Check de manual zou ik zeggen...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 18:15
Wij hebben dezelfde thuis en de bass is gewoon in te stellen via de Beosound hoor

• kiefty14
staat dat in de manual ? want daar heb ik niks ingevonden ( kan er ook overheen kijken ) met welke knop doe je dat dan ?

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik zit nu niet thuis, dus moet het uit het hoofd doen, maar ik dacht dat je de "setup" knop (op het apparaat zelf) een aantal maal moet indrukken tot je "sound" ziet verschijnen. Druk dan een aantal maal op "go" tot je de gewenste instellingen kunt veranderen.

(of check de manual, ergens rond pagina 35 of zo)

Trouwens, heeft de dealer dat dan niet ingesteld?

• kiefty14
ok bedankt, de dealer heeft het wel ingesteld alleen denk ik het bass niveau op level 0 gezet omdat mijn ouders dat het 'mooist' vinden

• ook_gek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Je kan gewoon de bass instellen door middel van de beosound 3200
Links beetje onder zit de knop geluid/sound. druk 1x zie je het volume. Druk 2x balance en ga zo maar door. Daar kan je de bass instellen. Geen enkel probleem.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Zo is het wel mooi geweest. Gewoon effe verder kijken dan je neus lang is dus. Check de manual, of volg je intuïtie, en je komt er vanzelf uit.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.