Ik heb hier een heel vreemd probleem. Ik hier een celeron 2,4 ghz met een asrock moederbord. Werkt allemaal goed, totdat ik er een extra HD aanhang. Dan blijft hij rebooten. Zelfs al zit je in de bios reboot de pc. Heb ook al een andere HD aangehangen. Maakt geen verschil. Iemand een idee?
Lijkt wel een voedingsprobleem.
Money for nothin' and your chicks for free
Ik heb het flauwe vermoeden dat je voeding het niet trekt, aangezien hij ook in het BIOS deze problemen al geeft.
Gaat het wel goed als je bijv. de CD-spelers/branders afkoppelt?
Misschien is het verstandig ook even de rest van de specs te posten...
Gaat het wel goed als je bijv. de CD-spelers/branders afkoppelt?
Misschien is het verstandig ook even de rest van de specs te posten...
Wat voor voeding heb je? post de rest van je specs eens...
LOL: dubbel...
LOL: dubbel...
[ Voor 12% gewijzigd door Fat Baba op 19-12-2006 12:15 ]
voeding???? lijkt me zeer waarschijnlijk.
dat het gebeurt als je in de bios zit. lijkt me al dat heel veel software problemen gewoon uitgesloten zijn.
zwakke voeding die het net niet meer trekt.
probeer eens bv alle onnodige onderdelen van je systeem los te koppelen en alleen de oude hd en nieuwe hd tegelijk erin te stoppen.
dus bv ale usb apparaten eraf. dvd eraf etc etc. evt een andere videokaart als je een erg zware vidkaart hebt.
en kijken of alles dan wel goed gaat.
zo ja dan kan je ervan uitgaan dat je een nieuwe voedin meot hebben.
wat voor voeding hebt je eigenlijk?
edit:dubbel drie dubbel vier dubbel
dat het gebeurt als je in de bios zit. lijkt me al dat heel veel software problemen gewoon uitgesloten zijn.
zwakke voeding die het net niet meer trekt.
probeer eens bv alle onnodige onderdelen van je systeem los te koppelen en alleen de oude hd en nieuwe hd tegelijk erin te stoppen.
dus bv ale usb apparaten eraf. dvd eraf etc etc. evt een andere videokaart als je een erg zware vidkaart hebt.
en kijken of alles dan wel goed gaat.
zo ja dan kan je ervan uitgaan dat je een nieuwe voedin meot hebben.
wat voor voeding hebt je eigenlijk?
edit:dubbel drie dubbel vier dubbel
[ Voor 17% gewijzigd door dangerpaki op 19-12-2006 12:17 ]
Zit een nieuwe Sweex 350 watt voeding in. Als ik de cdrom speler aansluit met de opstart HD doet ie t gewoon. De problemen beginnen bij het aansluiten van een 2e HD.
En als je nu eens alleen de nieuwe HD aansluit?
bgeheh "here we go again"Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:19:
Zit een nieuwe Sweex 350 watt voeding in. Als ik de cdrom speler aansluit met de opstart HD doet ie t gewoon. De problemen beginnen bij het aansluiten van een 2e HD.
sweex = bah kwa voltages, meet je voeding maar eens na, kan heel goed zijn dat die 2e hdd net iets teveel is
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Nee ik bedoel: Haal je oude schijf er eens af en sluit alleen de nieuwe aan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:24:
ja alleen als ik een 2e hd aanluit.
alstie nieuw is, gewoon terugbrengen met de mededeling dat hij instabiel is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:19:
Vraag dan geld terug en leg een paar tientjes erbij en koop een Tagan of Zalman.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Met zo weinig info als je hier geeft kunnen we alleen maar gokken. Gelukkig lijken we correct gegokt te hebben, maar probeer voortaal aub zelf eerst mbv de troubleshooter eea na te lopen en wees volledig als je toch een topic nodig hebt
Met zo weinig info als je hier geeft kunnen we alleen maar gokken. Gelukkig lijken we correct gegokt te hebben, maar probeer voortaal aub zelf eerst mbv de troubleshooter eea na te lopen en wees volledig als je toch een topic nodig hebt
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()