adres voor opzeggen KPN Direct ADSL

Pagina: 1
Acties:

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
Weet iemand het adres waar de brief heen moet voor het opzeggen van KPN Direct ADSL?
Dit staat nergen op hun site vermeldt, en hun informatie nummer is overbelast door het internetbellen.
Zoeken in dit forum heeft me ook niet verder geholpen.

signature

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 20:24
Ga even langs bij de Primafoon.. Daar kunnen ze het vast regelen.

• brooks123
Thanks, maar dat red ik niet na mijn werk. Zoektocht gaat verder

signature

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:17
Opzeggen.nu Mxstream

Opzeggen.nu KPN Internet

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
In principe moet je opzeggen doen via 0900-0244, maar zoals je ook kunt lezen op de site van opzeggen.nu (zie link vorige post) is een schriftelijke opzegging wel een geldige bewijs volgens de wet. Alleen om zekerheid te hebben moet je dit dan wel aangetekend gaan doen.

Bij de primafoon langsgaan heeft sowieso geen zin, primafoon medewerkers mogen en kunnen meestal geen opzeggingen doen.

• brooks123
mmm, dan heb ik nu al 3 opzegadressen.
Opzeggen.nu op Postbus 13500
internetten.nl op postbus 30000
en een andere opzegsite doet het via Postbus 58800
rara wie is de goede

signature

• Morgoth
Volgens mij moet je deze hebben:
http://www.opzeggen.nu/in...sk=view&id=116&Itemid=101

Daar staat ook gewoon 'direct adsl' en dat heb je. Die links dieSuperseb gaf waren voor respectievelijk IPB & MxStream en bij die laatste staat dat je contact op moet nemen met je isp. Je isp is kpn dmv het product 'direct adsl', dus het lijkt mij dat je het bovenstaande adres moet hebben.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-02 13:50
Waarom bel je ze gewoon niet op?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 23:15
with ^^^^^

DirectADSL kun je telefonisch opzeggen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Morgoth
Omdat, zoals de topicstarter al aangeeft, het informatie nummer overbelast is. Je kan soms echt tot anderhalf uur in de wacht staan...

• brooks123
thanks, ik ga die maar gebruiken. Ik heb vandaag ook nog ontdekt dat Direct ADSL na de eerste contractperiode van een jaar een "vrije" opzegtermijn heeft van 1 maand en dus niet weer verplicht een jaar. Misschien dat iemand dat kan beamen of tegenspreken

signature

Verwijderd

Klopte in ieder geval tot maart dit jaar (heb tot die tijd op DDSL HD gewerkt), zal niet veranderd zijn denk ik. Informatienummer is nu minder belast sinds IPB achter 08000505 is verstopt, 0900 0244 wordt weer rustiger had ik begrepen. En sowieso, je hebt niets met IPB nodig nu, dus volg de opties in het menu en je komt in de wachtrij (als ie er al is) voor DDSL. en vraag het daar eventueel na. Mischien kunnen ze je nog doorverbinden, misschien ook niet maar dan heb je in ieder geval de gewenste informatie al te pakken.

@Brooks123
Postbus 58800 in ieder geval niet, dat is KPN Klantenreacties in Amsterdam die overspoeld worden door IPB problemen ...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 19:23 ]

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Misschien via email?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Pagina: 1