WordPerfect 11 Netwerk problemen

Pagina: 1
Acties:

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-07 15:20

fjs

PSN: ftltc

Topicstarter
Oke even de probleemstelling:

2 pc's nl. Windows XP Hoofd en Windows 2000 rechtstreeks aan de Windows XP.

Ik heb een map gedeeld op de XP pc.

Ik maak wpd documenten op de 2000 pc en sla ze op, op de gedeelde map van XP. Als ik in XP de wpd document open en opsla, kan ik ze niet meer openen in de 2000 pc. Ik ben dan niet meer bevoegt. Als ik op de XP pc de document naam handmatig verander, kan ik hem wel openen op de 2000 pc.

Dat betekent dus volgens mij dat WP op de XP er iets raars van maakt. Ik kan dan ook niet het documten slepen naar het bureaublad van de 2000 pc.

Als ik op de XP pc onder WP het document opsla als een Word document werkt het wel.

Ik hoop dat het duidelijk is, iemand een oplossing?

To boldly go where no man has gone before...

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-07 15:20

fjs

PSN: ftltc

Topicstarter
Niemand die werkt met WP?

To boldly go where no man has gone before...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik niet iig :), maar sowieso ben je een beetje wazig in je probleemomschrijving. Check in eerste instantie eens de ntfs permissies en share permissies op je mappen, want daar lijkt het al fout te gaan.

Van wie komt die melding over bvoegdheid, van het OS of van WP, en wat voor foutmelding krijg je als je het document wilt verplaatsen? iets van DRM geactiveerd in wp wat onder 2000 niet ondersteund wordt?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland