Hallo, ik zit met een probleempje. In dit verhaal noem ik mijn school, waar ik op zit, even ABC College.
ik heb de naam www.ABCcollege.COM nu willen ze die van mij hebben. Zelf hebben ze www.ABCcollege.nl al.
Ze zeggen dat ze de naam ABC college geregisteerd hebben als handelsmerk ofzo. Ze willen nu dat ik www.ABCcollege.com aan hun geef.
Ze wilden geen geld geven. Dus toen vroeg ik naar een bewijs stuk dat die naam ABC College echt van hun is. Ze zeiden toen dat dit lastig is en liever hebben dat ik hem gewoon geef. Ik heb gezegt er een weekend over na te denken.
Nu wil ik dus graag wat advies.
Als zij die naam hebben geregistreerd, hebben ze dan recht op www.ABCcollege.COM?
Ik zocht bij kvk.nl op ABC en toen kreeg ik de volgende uitkomsten:
Vrienden van het Sint ABCcollege
Stichting Sint-ABCcollege
Maar dus niet alleen "ABCcollege".
Hebben ze nu recht op die naam ja of nee? En wat kan ik het beste doen?
Nog wat info: De naam heb ik gratis gekregen van NAMEDEMO. Dus in hoeverre ben ik dan aansprakelijk? Mijn naam staat niet bij de whois vermeld ofzo.
Alvast bedankt!
ik heb de naam www.ABCcollege.COM nu willen ze die van mij hebben. Zelf hebben ze www.ABCcollege.nl al.
Ze zeggen dat ze de naam ABC college geregisteerd hebben als handelsmerk ofzo. Ze willen nu dat ik www.ABCcollege.com aan hun geef.
Ze wilden geen geld geven. Dus toen vroeg ik naar een bewijs stuk dat die naam ABC College echt van hun is. Ze zeiden toen dat dit lastig is en liever hebben dat ik hem gewoon geef. Ik heb gezegt er een weekend over na te denken.
Nu wil ik dus graag wat advies.
Als zij die naam hebben geregistreerd, hebben ze dan recht op www.ABCcollege.COM?
Ik zocht bij kvk.nl op ABC en toen kreeg ik de volgende uitkomsten:
Vrienden van het Sint ABCcollege
Stichting Sint-ABCcollege
Maar dus niet alleen "ABCcollege".
Hebben ze nu recht op die naam ja of nee? En wat kan ik het beste doen?
Nog wat info: De naam heb ik gratis gekregen van NAMEDEMO. Dus in hoeverre ben ik dan aansprakelijk? Mijn naam staat niet bij de whois vermeld ofzo.
Alvast bedankt!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.