Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
maar dan zit er geen sensor op het moederbord dus. jammer maar niet zoo erg
[ Voor 4% gewijzigd door dread op 19-12-2006 10:41 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Download anders Speedfan, en check het dan nog een keer
Wauw, een sig!
Idle zou op zich niet zo gek zijn, op het moment dat je in het bios kijkt.Outerspace schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:51:
24 graden is netjesAls het IDLE is, dan zou het wel kunnen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
heb mijn ide schijf toegevoegd (WD800JB) en die zou 76 graden zijn. op het moment dat ik die toevoegde ging mijn CPU temp aanduiding met 10 graden omhoog naar 34 graden.
edit: defiance alles ligt open en bloot op de tafel hier. genoeg airflow
[ Voor 15% gewijzigd door dread op 19-12-2006 11:03 ]
echter is het heel goed mogelijk dat als die schijf echt warm word jouw cpu temp ook 10 graden klimt (als je bijna geen airflow hebt)
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan kan het toch aan MBM liggendread schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:58:
volgens mij slaat heel die mbm 5 door:
heb mijn ide schijf toegevoegd (WD800JB) en die zou 76 graden zijn. op het moment dat ik die toevoegde ging mijn CPU temp aanduiding met 10 graden omhoog naar 34 graden.
edit: defiance alles ligt open en bloot op de tafel hier. genoeg airflow
Wauw, een sig!
hij geeft 4 temperaturen weer:
76,127;CPU 24,HD38
moet wel zeggen dat de temp van de cpu heen en weer springt als gek. Heeft dat te maken met die geode processor. Is dat een soort van mobile ofzo. Ook al omdat hij zo energiezuinig is.
wat jij zegt dat je dit zo gekocht hebt en daarom niet zo warm kan worden is natuurlijk onzin he
ook waar ze hem geassambleerd hebben kan het maandagochtend/vrijdagmiddag syndroom hebben plaatsgevonden (al denk ik persoonlijk dat pcchips dit machinaal doet)
maja dan snap ik zowieso nog niet waarom mensen zon mobo+cpu kopen van pcchips maar jah dat is ieder zn eigen keus natuurlijk
maar laat ik het zo zeggen ik kan voor hetzelfde geld een veel betere cpu+mobo krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-12-2006 16:21 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
die staat 24/24 aan.
welk moederbord en proc had jij dan gekocht? voor hetzelfde geld?
edit: eerst veel beweren maar tja dan blijft het stil he.
[ Voor 20% gewijzigd door dread op 21-12-2006 14:14 ]