Leuk racestuurtje?

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 23:04
Ik zoek een leuk racestuurtje van tussen de 100-200 gulden, hoeft niet met force-feedback.

Hebben jullie misschien ervaring met een leuk stuurtje? :? en hij moet er natuurlijk wel een beetje mooi uitzien! Het oog wil ook wat! >:)

Alvast bedankt.

ps: ik ga hem gebruiken voor NfS, F1 2000 en Nascar 2000

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 19:47

Copyman

Dode muis

zonder force, vind ik dat Logitech de beste stuurtjes heeft!

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
FFB regeert, spaar even door, je zult er geen spijt van krijgen

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Als je toch met force feedback gaat kopen zou ik dat stuur van Microsoft kopen. Heb ik goede ervaringen mee.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 10:06
Zonder FF? Dan de Thrustmaster Modena 360, heb zelf nog de oude (T3) maar is echt een superfijn stuurtje.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Zonder FF de Guillemot/Thrustmaster Ferrari Racing wheel ( Guillemot en Thrustmaster zijn zelfde.... ) MEt FF Guillemot/Thrustmaster Ferrari FF Racing wheel....die heb ik en hij is gewoon super keigaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hij heeft 'flaps' voor het schakelen bij F1 spelletjes>:) Is ook super!!
Die zonder FF heeft die flaps ook...dus in ieder geval de Ferrari....niet de Modena 360!! Dies niet goed.....zit geen I-Force op...moet je wel hebben en die heb ik wel:)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 22:04
Niet die van Guillemot kopen. Die is zo fragiel als wat.

Het overgrote deel van de GPL spelers met dat stuur heeft al kapotte schakelklepjes of doorgetrapte pedalen.

De oude Logitech FFB of de Act-Labs zijn goede stuurtjes.

Heusinkveld Engineering

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb het Guillemot ding getest en het stuur zelf is redelijk solide (al schijnen de schakelklepjes na verloop van tijd het inderdaad te begeven), maar vooral de pedalen zijn echt van het f9,95 Bart Smit-niveau.

Lego gebruikt nog beter plastic.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 18:45 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb het Guillemot ding getest en het stuur zelf is redelijk solide (al schijnen de schakelklepjes na verloop van tijd het inderdaad te begeven), maar vooral de pedalen zijn echt van het f9,95 Bart Smit-niveau.

Lego gebruikt nog beter plastic.
Sorrie hoor...maar dit is echt BULLSHIT!!
Ik heb m een half jaar....schakel in alle spellen zelf...en die flappies hangen er nog steeds aan....en wat moet je met t plastic van de pedaaltjes....gaat t er niet alleen om dat ie stevig moeten zijn en dat je er op moet stampen met je poten?????? Dat lukt!! So what's the problem!!??!?!?!?!?!
Beetje over t plastic zitten lullen is echt CRAP!! Die dingen zijn vele malen beter dan de Microsoft (is bewezen door tests ) en er zitten 10 keer zoveel knopen op dan bij de Logitech!! En die heb je echt wel nodig tijdens t racen om naar achteren te kijken, schakelen, camera veranderen, handrem, enz enz....
De Guillemot is gewoon t beste als je maar niet als een gek aan die flappies gaat lopen hangen want dan zou zelfs metaal doorbreken:)...
Klaar....

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 19:47

Copyman

Dode muis

Ikzelf heb trouwnes de Microsoft Wingman FFB Pro USB, FFB is wel mooi maar soms een beetje te overdreven........

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 21:10
koop een logitech formula
mooi en fijn stuurtje

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:33 schreef Copyman het volgende:
Ikzelf heb trouwnes de Microsoft Wingman FFB Pro USB, FFB is wel mooi maar soms een beetje te overdreven........
:?:?:?
Wat is dit voor gelul man???

Wingman=Logitec

Sidewinder=Microsoft

heb je eigenlijk wel een stuurtje?? als je nog niet eens weet wat voor een het is????

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:48 schreef Sp1ke het volgende:

[..]

:?:?:?
Wat is dit voor gelul man???

Wingman=Logitec

Sidewinder=Microsoft

heb je eigenlijk wel een stuurtje?? als je nog niet eens weet wat voor een het is????
HAHA!!! Lol!!!>:)>:)>:) Die gast loopt gewoon wat uit z'n nek te lullen!!!>:)>:)>:)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 23:04
Bedankt voor jullie reacties :)
Ik heb dus vandaag een stuurtje gekog! :P

Ik heb de Logitech Wingman Formula GP gekocht, heel fijn stuurtje! :9~

Nog meer positieve reacties op dit stuur?
Tot nu toe doet hij het geweldig ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Pagina: 1