Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
zonder force, vind ik dat Logitech de beste stuurtjes heeft!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
FFB regeert, spaar even door, je zult er geen spijt van krijgen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Als je toch met force feedback gaat kopen zou ik dat stuur van Microsoft kopen. Heb ik goede ervaringen mee.
Zonder FF? Dan de Thrustmaster Modena 360, heb zelf nog de oude (T3) maar is echt een superfijn stuurtje.
Verwijderd
Zonder FF de Guillemot/Thrustmaster Ferrari Racing wheel ( Guillemot en Thrustmaster zijn zelfde.... ) MEt FF Guillemot/Thrustmaster Ferrari FF Racing wheel....die heb ik en hij is gewoon super keigaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hij heeft 'flaps' voor het schakelen bij F1 spelletjes>:) Is ook super!!
Die zonder FF heeft die flaps ook...dus in ieder geval de Ferrari....niet de Modena 360!! Dies niet goed.....zit geen I-Force op...moet je wel hebben en die heb ik wel:)
Die zonder FF heeft die flaps ook...dus in ieder geval de Ferrari....niet de Modena 360!! Dies niet goed.....zit geen I-Force op...moet je wel hebben en die heb ik wel:)
Niet die van Guillemot kopen. Die is zo fragiel als wat.
Het overgrote deel van de GPL spelers met dat stuur heeft al kapotte schakelklepjes of doorgetrapte pedalen.
De oude Logitech FFB of de Act-Labs zijn goede stuurtjes.
Het overgrote deel van de GPL spelers met dat stuur heeft al kapotte schakelklepjes of doorgetrapte pedalen.
De oude Logitech FFB of de Act-Labs zijn goede stuurtjes.
Ik heb het Guillemot ding getest en het stuur zelf is redelijk solide (al schijnen de schakelklepjes na verloop van tijd het inderdaad te begeven), maar vooral de pedalen zijn echt van het f9,95 Bart Smit-niveau.
Lego gebruikt nog beter plastic.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Sorrie hoor...maar dit is echt BULLSHIT!!Op vrijdag 02 februari 2001 18:45 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb het Guillemot ding getest en het stuur zelf is redelijk solide (al schijnen de schakelklepjes na verloop van tijd het inderdaad te begeven), maar vooral de pedalen zijn echt van het f9,95 Bart Smit-niveau.
Ik heb m een half jaar....schakel in alle spellen zelf...en die flappies hangen er nog steeds aan....en wat moet je met t plastic van de pedaaltjes....gaat t er niet alleen om dat ie stevig moeten zijn en dat je er op moet stampen met je poten?????? Dat lukt!! So what's the problem!!??!?!?!?!?!
Beetje over t plastic zitten lullen is echt CRAP!! Die dingen zijn vele malen beter dan de Microsoft (is bewezen door tests ) en er zitten 10 keer zoveel knopen op dan bij de Logitech!! En die heb je echt wel nodig tijdens t racen om naar achteren te kijken, schakelen, camera veranderen, handrem, enz enz....
De Guillemot is gewoon t beste als je maar niet als een gek aan die flappies gaat lopen hangen want dan zou zelfs metaal doorbreken:)...
Klaar....
Ikzelf heb trouwnes de Microsoft Wingman FFB Pro USB, FFB is wel mooi maar soms een beetje te overdreven........
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
koop een logitech formula
mooi en fijn stuurtje
mooi en fijn stuurtje
Verwijderd
:?:?Op vrijdag 02 februari 2001 19:33 schreef Copyman het volgende:
Ikzelf heb trouwnes de Microsoft Wingman FFB Pro USB, FFB is wel mooi maar soms een beetje te overdreven........
Wat is dit voor gelul man???
Wingman=Logitec
Sidewinder=Microsoft
heb je eigenlijk wel een stuurtje?? als je nog niet eens weet wat voor een het is????
Verwijderd
HAHA!!! Lol!!!>:)>:)>:) Die gast loopt gewoon wat uit z'n nek te lullen!!!>:)>:)>:)Op vrijdag 02 februari 2001 19:48 schreef Sp1ke het volgende:
[..]
:?:?
Wat is dit voor gelul man???
Wingman=Logitec
Sidewinder=Microsoft
heb je eigenlijk wel een stuurtje?? als je nog niet eens weet wat voor een het is????
Bedankt voor jullie reacties 
Ik heb dus vandaag een stuurtje gekog!
Ik heb de Logitech Wingman Formula GP gekocht, heel fijn stuurtje!
Nog meer positieve reacties op dit stuur?
Tot nu toe doet hij het geweldig
Ik heb dus vandaag een stuurtje gekog!
Ik heb de Logitech Wingman Formula GP gekocht, heel fijn stuurtje!
Nog meer positieve reacties op dit stuur?
Tot nu toe doet hij het geweldig
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Pagina: 1