Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:07
Op verschillende plekken lees ik wat dingen over windows live messenger voor op de pda, maar ik kan nergens vinden waar je hem kan downloaden, of wanneer hij uitkomt. Zijn er mensen die hier al mee gespeeld hebben, en waar heb je hem vandaan gehaald?

Ik weet niet of dit het goede toppic is, ik kon niet een toppic vinden wat hier al over ging.

Specs pda zijn misschien wel handig,

HP HCT 2490. WM5 draait daar op.

[ Voor 9% gewijzigd door Zjosh op 19-12-2006 10:03 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op Microsoft.com/windowsmobile en download.microsoft.com kan ik hier niets over vinden eigenlijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Zjosh
Hier een linkje van de wlm

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6153

Het is nog een beta hier, maar ben wel benieuwd naar wanneer hij als final uit komt enzo.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
There you go:

Let wel op, dit is een beta versie
ik ben niet verantwoordelijke op welke manier dan ook.

WM5

Klikerdeklik WM5

smartphone versie

Klikerdeklik Smarthpone
-edit- links fixed

[ Voor 38% gewijzigd door Viper® op 19-12-2006 10:38 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik had een tijd terug deze gedraaid. Eerst deed hij het perfect, maar een tijdje later melde hij helemaal niet meer aan en deed hij het gewoon niet meer. Ik wacht wel even op de final. ;)

• Zjosh
Als je deze versie instaleerd en hem er daarna weer af gooit, komt de oude windows messenger dan gewoon weer terug, of moet je die opnieuw instaleren?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zjosh schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:58:
Als je deze versie instaleerd en hem er daarna weer af gooit, komt de oude windows messenger dan gewoon weer terug, of moet je die opnieuw instaleren?
Die oude wm blijft altijd bestaand. Windows live wordt als apart prog geinstalleerd. :)

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 17:01
hopelijk komt ie nog voor WM2003
Pagina: 1