Toon posts:

USB-stick kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma dat enkel succesvol opstart als er een bepaalde usb-stick in m'n pc zit.
Deze begint echter ferm te verslijten en ik zou graag een nieuwe robuustere stick maken.
Echter als ik in deze computer kijk lijkt er geen station bij te komen (is mss niet windows geformatteerd?)
Weet iemand hoe ik een exacte kopie hiervan kan maken? Eventueel eerst naar iso op m'n harde schijf en dan naar de nieuwere usb-stick?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 17:22

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Een stick die je in je USB steekt is niet automatisch ook een geheugen stick. Waarschijnlijk gaat het hier om een dongel. Die heeft geen opslag, enkel een stukje logica om aan een applicatie te vertellen dat hij aanwezig is en de applicatie dus gebruikt mag worden. Het kopieren van zo'n stick is, naast onmogelijk, ook niet toegestaan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
Bel de fabrikant, als dat ding door slijtage kapot gaat, dan kun je gewoon een nieuwe aanvragen. Eventueel met beetje bijbetaling.

PSN: djmurcielago

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Meer dan wat Janoz hier al over vermeld valt niet te vermelden; hierbij het verzoek je in het vervolg even in te lezen in het probleem en dan was je tot dezelfde conclusie gekomen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.