Ik heb een vraagje, zou ik met een Geforce FX5200 mijn mobiel als tweede beeldscherm kunnen laten herkennen? Ga niet vragen waarom, maar het lijkt me leuk als het kan. Welke software heb ik daar voor nodig, of kan het gewoon niet?
Nee.
Je toestel heeft geen input voor een VGA of composiet signaal, en iets anders kan je videokaart niet leveren.
Je toestel heeft geen input voor een VGA of composiet signaal, en iets anders kan je videokaart niet leveren.
In de Vista beta builds was er wel een optie om externe schermpjes te gebruiken (denk aan schermpje aan buitenkant laptop om mail snel te checken bijv), maar dat is een nieuwe techniek. Jouw "oude" k750i ondersteund dit dus echt niet
.
En daarnaast ook al zou je een reden hebben en zou het kunnen, de k750i heeft meen ik iets van 175x175 pixels
, wat wil je daarop kwijt?
En daarnaast ook al zou je een reden hebben en zou het kunnen, de k750i heeft meen ik iets van 175x175 pixels
[ Voor 36% gewijzigd door Dukey op 19-12-2006 11:27 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Waarom zou je dit is 's hemelsnaam willen doen?
Mwah.. Misschien dat dit softwarematig lukt. Ik weet dat er software bestaat die monitors van andere pc's kan gebruiken voor de "host". Lijkt dan net alsof je meerdere schermen op die pc hebt.
Als je zoiets kan doen met een java programma op ke K750i, en de gegevens via BT ofzo.. Het zal traag zijn, als de software al bestaat
.
Als je zoiets kan doen met een java programma op ke K750i, en de gegevens via BT ofzo.. Het zal traag zijn, als de software al bestaat
Het kan op een Palm PDA ook, dus waarom niet eigenlijk. Heb je geen duur Logitech keyboard meer nodig om je ammo bij te houden ofzo
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Dat snap ik niet (toetsenbord ook niet). Je ammo staat toch op het scherm waar je dan NIET afwijkt van je beeld? Waarom wil je dat ook nog eens extra op een apart schermpje buiten je beeld?Jiriki schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:
Het kan op een Palm PDA ook, dus waarom niet eigenlijk. Heb je geen duur Logitech keyboard meer nodig om je ammo bij te houden ofzo
Op o.a. de Logitech G15 zit een schermpje waar je je system stats op kunt zetten, of je game stats e.d. Dan kun je je spel dus full-screen zetten. Leuke uitdaging dus om dat nu op je telefoon te krijgen, scheelt weer een toetsenbord van €100...
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Er zijn bepaalde samsung modellen die composiet-uit hebben, zodat je foto's van je mobiel kunt laten zien op een tv. Wat de TS aanhaalt is de andere kant om, zodat je gegevens van je pc kunt weergeven op je mobiel. Dit gaat helaas niet lukken. Er zitten (nog) geen video-in aansluitingen op mobieltjes.
Pagina: 1