x1950 PRO PCI-e VIVO

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-07 23:55

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik ben opzoek naar informatie wat mij een uitsluitsel kan geven over asus x1950 pro pci-e 256MB videokaart of het wel of niet VIVO heeft. Wanneer je naar de specificatie pagina's op de product site zelf surft staat op de ene plek van wel en de ander niet. Nu ben ik dus opzoek naar iemand die deze vraag zou kunnen beantwoorden.

Wanneer je naar de asus website surft staat aangegeven dat de kaart alleen beschikt over VO. Maar wanneer je naar de afgebeelde specificaties kijkt staat er Video-in evenals VO. Erg dubbelzinnig dus. En dus staat nergens exact aangegeven dat de kaart of VIVO is of VO. Ook op andere websites staat bijvoorbeeld aangegeven VIVO terwijl op andere alleen over VO gesproken word.

Zelfde geldt voor Sapphire en MSI.

Dus zou iemand mij kunnen vertellen wie deze kaart heeft of er VIVO aanwezig is ?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Op mijn doos staat AVIVO, en er zitten VIVO kabels bij (aldus de doos). Volgens mij zit er dus ViVo op ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-07 10:25

Haan

dotnetter

Als het goed is heeft iedere ATi X1k kaart AVIVO.

Het staat ook op de ATi site trouwens :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32

Cheezus

Luiaard

De asus kaart heeft iig géén Video In.
De kaart zelf is er op zich wel voor geschikt maar de AVIVO chip mist. Je kan dit op plaatjes van de kaart wel zien, achter de s-video aansluiting zie je ruimte voor een chip en enkele onderdelen, maar bij Asus zijn die dus leeg:
Afbeeldingslocatie: http://nl.asus.com/999/images/products/1411/1411_l.jpg

Als je bij product foto's van andere fabrikanten kijkt en je ziet die chip er wel op zitten heb je wel AVIVO :)

edit:

Plaatjes kijken helpt niet zoveel aangezien in de meeste gevallen de reference cooler er overheen steekt |:(
Gewoon specs doorlezen dus dan maar :P

[ Voor 15% gewijzigd door Cheezus op 19-12-2006 10:36 ]