Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

liddl silverguide 4000 naar tomtom 6

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
SilverGuide Navigator 4000 TMC Edition

Nieuwste Microsoft Windows CE.net 4.2. Compleet systeem voor navigatie, routeplanning en weergave van multimedia-bestanden
300 MHz Intel XScaleTM PXA 255 processor, 128 MB geheugen (64 MB SD-RAM en 64 MB flash-ROM) GPS SiRF Star III
Plug & Play: simpel de SD-kaart erin en u kunt op weg (geen registratie van software of installatie van kaartmateriaal vereist)
Grensoverschrijdende navigatie (ononderbroken van Kopenhagen naar Barcelona, van Rome tot Dublin zonder verwisselen van kaarten)
Systeem anticipeert op files –met dynamische navigatie via RDS-TMC
Ingebouwde 20-kanaals GPS-antenne
Registratie van gereden routes
Akoestische ondersteuning met gesproken instructies
Snelle, nauwkeurige plaatsbepaling met GPS (Global Positioning System)
Automatische herberekening indien er van de route wordt afgeweken
Kleurendisplay met naar keuze wegenkaart, 3D-weergave of pijlaanduiding
MP3, MP4 Picture Viewer
Functie voor voetgangers: OVERAL mobiele navigatie
Incl. 12 volt-adapter, houder met zuignap en 256 MB SD-kaart met reeds geïnstalleerd kaartmateriaal

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_5973/$file/06_5973_b.jpg

ik heb nu tomtom 6 erop gegooid,, het werkt wel maar ik krijg de gps niet ingesteld...welke moet ik nou kiezen dan ? tomtom gps , andere gpsapparaten andere nmea gps of kabel gps...en dan moet je nog baudrate etc invullen..

ik kom er niet uit :(

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 23:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
bump

Dat was een stuiptrekking? Hier op GoT mag dat pas na 24 uur.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 14:51 ]

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

andere nmea, 4800baud,sp2 pakt ie niet ?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Ik vrees dat het ook niet gaat lukken, ik heb op een Ipaq 17 serie Tom6 geprobeerd te installeren, maar daar stond tevens een ander navigatie programma op, ik kon dus ook geen verbinding krijgen met de ontvanger, pas na een hard reset werkte het wel.
Dus ik ben bang dat de andere software de boel blokkeerd.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:24
Probeer eens met een ander GPS programma te kijken of je GPS werkt. Bijvoorbeeld met GPS Tuner. Je kunt hiervan wel een trial versie downloaden om het uit te testen.

Verwijderd

Topicstarter
tomtom wilde eerst niet werken..na een harde reset wel..na wat geknutsel krijg ik ook de benelux werken...alles draait nu oke..alleen gps signaal krijg ik niet...ga zo ff wat met de instellingen spelen anders download ik dat software wel even

edit:

ETM thnx...andere nmea ..daarna de baudrate op 9000 nog wat en sp2 poort en het werkt..ik heb zelfs redelijk ontvangst binnenshuis. gelijk ook ff flitspalen erop gegooid :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 03:04 ]

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Beviel de standaard software die erop stond niet? Dit is toch een uptodate versie van I-Go?

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 07:05
Frisea schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:08:
Beviel de standaard software die erop stond niet? Dit is toch een uptodate versie van I-Go?
Dat is iets wat ik me altijd afvraag, waarom toch naar Tom tom, je functionaliteit is duidelijk minder want je TMC wordt niet ondersteund...

Verwijderd

Topicstarter
programma ziet er zo bagger uit en reageerd ook zo... is niks waard. vandaar de lekker betrouwbare tomtom erop

Verwijderd

Wellicht voor GenC dubbel. Maar ik wil er een ander GPS progr. op zetten dat meer geschikt is voor geocaching. Ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen, ben al wel met active sync bezig geweest maar heb niet door hoe je dat standaard menu kan aanvullen of uitzetten.

Is er iemand die dat weet hoe je dat het beste kan aanpakken?

Ik ben trouwens zeer tevreden over de navigatie.

groet,
Garmt

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:44:
SilverGuide Navigator 4000 TMC Edition

Nieuwste Microsoft Windows CE.net 4.2. Compleet systeem voor navigatie, routeplanning en weergave van multimedia-bestanden
300 MHz Intel XScaleTM PXA 255 processor, 128 MB geheugen (64 MB SD-RAM en 64 MB flash-ROM) GPS SiRF Star III
Plug & Play: simpel de SD-kaart erin en u kunt op weg (geen registratie van software of installatie van kaartmateriaal vereist)
Grensoverschrijdende navigatie (ononderbroken van Kopenhagen naar Barcelona, van Rome tot Dublin zonder verwisselen van kaarten)
Systeem anticipeert op files –met dynamische navigatie via RDS-TMC
Ingebouwde 20-kanaals GPS-antenne
Registratie van gereden routes
Akoestische ondersteuning met gesproken instructies
Snelle, nauwkeurige plaatsbepaling met GPS (Global Positioning System)
Automatische herberekening indien er van de route wordt afgeweken
Kleurendisplay met naar keuze wegenkaart, 3D-weergave of pijlaanduiding
MP3, MP4 Picture Viewer
Functie voor voetgangers: OVERAL mobiele navigatie
Incl. 12 volt-adapter, houder met zuignap en 256 MB SD-kaart met reeds geïnstalleerd kaartmateriaal

[afbeelding]

ik heb nu tomtom 6 erop gegooid,, het werkt wel maar ik krijg de gps niet ingesteld...welke moet ik nou kiezen dan ? tomtom gps , andere gpsapparaten andere nmea gps of kabel gps...en dan moet je nog baudrate etc invullen..

ik kom er niet uit :(
Hoi Genc

Ik ben ook in het bezit van een silverguide en newbie
Nu is er niet veel over te vinden, maar lees dat jij al tom tom er op hebt staan.
Nu is mijn vraag zou je me misschien kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen of een ander prog bijv igo 2006
Ik weet niet je een handleiding hebt, maar ik heb een 3 tal collega's die ook zon ap hebben en ook evt tom tom er op willen hebben.
Pagina: 1