SilverGuide Navigator 4000 TMC Edition
Nieuwste Microsoft Windows CE.net 4.2. Compleet systeem voor navigatie, routeplanning en weergave van multimedia-bestanden
300 MHz Intel XScaleTM PXA 255 processor, 128 MB geheugen (64 MB SD-RAM en 64 MB flash-ROM) GPS SiRF Star III
Plug & Play: simpel de SD-kaart erin en u kunt op weg (geen registratie van software of installatie van kaartmateriaal vereist)
Grensoverschrijdende navigatie (ononderbroken van Kopenhagen naar Barcelona, van Rome tot Dublin zonder verwisselen van kaarten)
Systeem anticipeert op files –met dynamische navigatie via RDS-TMC
Ingebouwde 20-kanaals GPS-antenne
Registratie van gereden routes
Akoestische ondersteuning met gesproken instructies
Snelle, nauwkeurige plaatsbepaling met GPS (Global Positioning System)
Automatische herberekening indien er van de route wordt afgeweken
Kleurendisplay met naar keuze wegenkaart, 3D-weergave of pijlaanduiding
MP3, MP4 Picture Viewer
Functie voor voetgangers: OVERAL mobiele navigatie
Incl. 12 volt-adapter, houder met zuignap en 256 MB SD-kaart met reeds geïnstalleerd kaartmateriaal

ik heb nu tomtom 6 erop gegooid,, het werkt wel maar ik krijg de gps niet ingesteld...welke moet ik nou kiezen dan ? tomtom gps , andere gpsapparaten andere nmea gps of kabel gps...en dan moet je nog baudrate etc invullen..
ik kom er niet uit
Nieuwste Microsoft Windows CE.net 4.2. Compleet systeem voor navigatie, routeplanning en weergave van multimedia-bestanden
300 MHz Intel XScaleTM PXA 255 processor, 128 MB geheugen (64 MB SD-RAM en 64 MB flash-ROM) GPS SiRF Star III
Plug & Play: simpel de SD-kaart erin en u kunt op weg (geen registratie van software of installatie van kaartmateriaal vereist)
Grensoverschrijdende navigatie (ononderbroken van Kopenhagen naar Barcelona, van Rome tot Dublin zonder verwisselen van kaarten)
Systeem anticipeert op files –met dynamische navigatie via RDS-TMC
Ingebouwde 20-kanaals GPS-antenne
Registratie van gereden routes
Akoestische ondersteuning met gesproken instructies
Snelle, nauwkeurige plaatsbepaling met GPS (Global Positioning System)
Automatische herberekening indien er van de route wordt afgeweken
Kleurendisplay met naar keuze wegenkaart, 3D-weergave of pijlaanduiding
MP3, MP4 Picture Viewer
Functie voor voetgangers: OVERAL mobiele navigatie
Incl. 12 volt-adapter, houder met zuignap en 256 MB SD-kaart met reeds geïnstalleerd kaartmateriaal

ik heb nu tomtom 6 erop gegooid,, het werkt wel maar ik krijg de gps niet ingesteld...welke moet ik nou kiezen dan ? tomtom gps , andere gpsapparaten andere nmea gps of kabel gps...en dan moet je nog baudrate etc invullen..
ik kom er niet uit
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 23:44 ]