Sinds vanavond heb ik een orginele versie van Windows Vista Buisness (MSDNAA) En natuurlijk probeer ik deze goed werkend te krijgen. 1 van de dingen wat ik ermee wil gaan doen is gamen, en dan vooral CSS. Toen ik de RC2 (X86) probeerde kreeg ik veel artifacts in beeld. Ik dacht op dat moment nog dat het zou kunnen komen omdat het een RC betrof. Echter heb ik nu nog last van dit probleem.
Klik hier voor Screenshot
Zoals te zien is vallen complete textures weg. Het maffe is dat dit enkel in games welke gebruik maken van de source engine gebeurt. Half life 1 draait prima, evenals COD2 en andere games. Maar zodra ik HL1 source, HL2, CSS, of andere games welke gebruik maken van de source engine wil spelen doet dit probleem zich voor. Systeem specs ligt het niet aan (zie onderaan). Ik heb (bijna) alle resoluties / instellingen geprobeerd. Maar gezien alle games onder XP+Sp2 prima draaien op alles max, zou daar de problemen niet gezocht moeten worden (vermoed ik).
Herkent iemand dit probleem, of is er iemand die me hiermee verder kan helpen?
Via zowel google, het officiele steam forum, onofficiele fora, als GOT ben ik nog niet tegen een oplossing aangelopen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!!
Hardware:
Klik hier voor Screenshot
Zoals te zien is vallen complete textures weg. Het maffe is dat dit enkel in games welke gebruik maken van de source engine gebeurt. Half life 1 draait prima, evenals COD2 en andere games. Maar zodra ik HL1 source, HL2, CSS, of andere games welke gebruik maken van de source engine wil spelen doet dit probleem zich voor. Systeem specs ligt het niet aan (zie onderaan). Ik heb (bijna) alle resoluties / instellingen geprobeerd. Maar gezien alle games onder XP+Sp2 prima draaien op alles max, zou daar de problemen niet gezocht moeten worden (vermoed ik).
Herkent iemand dit probleem, of is er iemand die me hiermee verder kan helpen?
Via zowel google, het officiele steam forum, onofficiele fora, als GOT ben ik nog niet tegen een oplossing aangelopen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!!
Hardware:
- Core 2 Duo 6400
- Asus P5B Deluxe
- 1GB Kinstone DDR2 533 (2x 512 Dual channel)
- Asus GF7950GT
- Seagate Baracude 7200.10 320GB
- Windows Vista Buisness (MSDNAA) + alle updates inclusief DirectX 10
- Zowel standaard Microsoft GF driver als de laatste update van NVidia (96.85)
[ Voor 0% gewijzigd door BramBo op 18-12-2006 23:40 . Reden: Typo´s ]