Windows 2003 Port forwarding.

Pagina: 1
Acties:

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02 12:13
Ik heb me rot gezocht hoe je port forwarding instel in windows 2003 server: Web edition.
Ik moet poort 28960 (Call of duty 2 online) instellen maar kan nergens vinden hoe dat moet. Ik heb het op internet gezocht en ook op GoT maar kan niks vinden. Weet iemand waar je dat precies in kan stellen?

Specs:
Pentium2 350mhz (voor 8 players private werkt het best)
272 mb ram
windows 2003 server web edition.
Ik speel zelf via lan, maar vrienden willen via internet, en komen er niet in omdat standaard alle poorten uit zijn denk ik.
De cod2 server is Dedicated.
En ik speel zelf op een andere pc

In de router staat alles goed maar in windows is de poort geblokt!

[ Voor 16% gewijzigd door Janusch op 18-12-2006 21:58 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zoek eens naar ICF op de site van Microsoft i.c.m. je Windows-versie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom zou je dat nogmaals op die server in willen stellen als je het al op je router hebt gedaan.

Wat is je situatie als je CoD wil spelen?
Speel je CoD op een andere pc?
Is je W2K3 server een dedicated CoD server?

Ik mis echt een hoop info maar ik heb eigenlijk de indruk dat je op je server niets hoeft in te stellen. Op je router moet je wat instellen om van buitenaf aan je router duidelijk te maken waar de pakketjes heen moeten op je interne netwerk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom probeer je niet een tool als Hamachi? Geen gedoe met poorten en werkt erg leuk, ook nog eens secure.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
denk dat je router Upnp ondersteund om dynamisch poorten te mappen... en laat windows 2003 dat itt XP nou net niet ondersteunen

handmatig portmappen dus, hoe weet je of het goed staat in de router :? zonder dat wij weten hoe die router staat ingesteld weten wij dat niet...

A wise man's life is based around fuck you

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02 12:13
okee het probleem is opgelost. In de firewall van de router moest TCP en UDP poort aanstaan. Nu kunnen mensen wel joinen in de Cod2 server! Toch bedankt voor de informatie.
Pagina: 1