Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73827

Topicstarter
Ik heb al een tijdje geleden een Mio P350 gekocht met windows mobile 5.0. Ik krijg het echter helemaal niet voor elkaar om te synchroniseren met active sync. Ik heb firewall/virusscan uit gezet. Kabeltjes verwisseld enz.. Ook een nieuwe windows installatie mocht niet baten. Het vreemde is dat een smartphone van een huisgenoot het wel op mijn computer doet. Ook doet mijn P350 het wel op zijn computer. Ik ook de P350 al soft en hard gereset en active sync 4.0 en 4.5 geprobeerd. Verder heb ik het hele internet afgesprokkeld. Ik krijg helemaal geen verbinding. Alleen een netwerkkaart in de device manager onder USB poorten en een LAN verbinding extra die disabled is.. heeft er iemand nog een idee wat ik kan proberen?? Er staan heeeeeel veel posts op diverse website's maar ook na ruim tien dagen ploegen heb ik nog geen idee wat het probleem is, behalve dan dat het er op lijkt dat het iets met de USB poort/driver is..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 73827 op 19-12-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73827

Topicstarter
Ik ben iets verder nu, ik krijg wel een device aan mijn usb-poort. Hij kan echter niet de goede drivers vinden. Mitac doet niet aan support, dus ik heb geen idee waar ik die vandaan zou moeten halen. Anybody?