Beoordeling om reactie (zonder transactie)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
N.a.v. mijn reactie op deze ad heb ik negatieve feedback gekregen.

Aanbieder heeft naderhand zijn positieve punt (kabel met "overspanningsbeveliging") gewijzigd naar wat het echt moet zijn, een zekering. Nog steeds word het aangeduid als "nieuwe generatie" kabel, wat ook niet klopt. Als met al een ad die net zo fout is als de toon van mijn reacties.

Mod m'n reacties naar benden, maar if anything, geef me positieve V&A feedback omdat ik een mij bekend probleem duidelijk maak aan potentiele kopers! Als m'n toon je niet aanstaat, moet je het zelf maar goed neerzetten.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V&A feedback is bedoeld voor beoordeling op basis van een daadwerkelijke transactie. Om die reden was de beoordeling die geplaatst werd niet op zijn plaats. Tegelijk is, zoals je hier bepleit - het geven van positieve feedback voor het aanstippen van zaken in advertenties niet de bedoeling.

Bij de instelling zoals je die hier plaatst: "Als m'n toon je niet aanstaat, moet je het zelf maar goed neerzetten." is mijn eerste gedachte: reageer dan aub in het geheel niet meer. Het is de toon die muziek maakt, en als je met volle vaart op iemand inhakt, dan kan je verwachten dat je een klap terugkrijgt. De strekking van je boodschap is net zo goed te plaatsen op een positieve, opbouwende manier.
Overigens dit meer in het algemeen; de reacties zoals je ze geplaatst hebt zijn naar mijn idee niet slecht. De ineens strakke stellingname vind ik dan ook wat vreemd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
Verontwaardiging, vandaar de harde reactie, ik zal weer wat vaker tot 10 tellen. Bedankt voor de correctie (beide)

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!