DVD's Branden

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

ik heb een week geleden een samsung lightscripe brander gekocht (SH-S162L_TS06)
zat al de nieuwste firmware in dus die hoefte ik niet te upgraden, nou had ik DVD+R'tjes gekocht, en wou er 2 films op branden 3,357 mb bij elkaar, dus dat past wel op een Dvdtje, nou ging me legale nero 6 de film coderen zodat me dvd speler het kon lezen, na dat coderen zegt ie dat ie gaat branden en dan zegt ie voer een andere schijf in, ik heb 2 merken dvd+r's dus heb ze beidcen geprobeerd maar hij pakt ze niet, me brander brand wel gewoon op cd's en ja tis een dvd brander, ik heb geen flauw idee wat ik fout doe, alvast bedankt

Groetjes, ShadowIllusions

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja?

Kies je wel in Nero om een DVD te branden? Zo ja, kies je voor DATA-DVD of VIDEO-DVD? Leg ook eens uit wat voor type bestanden je probeert te branden. Wat gaat Nero precies coderen? Kan je dat uitzoeken/vinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pyther
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-02 08:44
probeer je divx-jes oid op een dvd-video te branden of zo? in dat geval moet je dus aan data dvd compilatie maken...

• MAX3400

MAX3400

Nee, je moet in zo'n geval dus een video-DVD maken en dan moet ie gaan coderen. Maar hou er rekening mee dat een DivX best wel eens zo groot kan worden (in DVD-uitvoering) dat er niet 2 tegelijk op een DVD passen.

Kijk anders eens op www.vcdhelp.com in de Guides. Daar staat precies uitgelegd wat je kan doen om een gecodeerde video om te zetten en te laten passen op een DVD.

• shadowillusions
ik kies: Super video CD, je hebt ook video cd, wat zou ik nou moeten nemen? ik kan kiezen uit:
dataschijf, opstartbare dataschijf, muziek cd, of die video cd, super video cd er is geen super video DVD

[ Voor 7% gewijzigd door shadowillusions op 18-12-2006 19:46 ]

• MAX3400

MAX3400

Heb je niet nog een mogelijkheid om te kiezen voor DVD? Of zit die ondersteuning niet in Nero 6?

• shadowillusions
LOL, sorry ik ben echt ff dom bezig, ik keek ff goed en zag dat ik bovenaan tussen CD en DVD kon kiezen, sorry voor jullie tijdverspilling, lol

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 23:27

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Als je bij schijftype kiest voor "DVD" dan krijg je o.a. de keuzes "Data DVD" en "Video DVD". Als je DVD-speler DivX of MPEG4 kan lezen kies je voor Data DVD, anders voor Video DVD. In het laatste geval heb je dan wel 2 schijfjes nodig waarschijnlijk.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-02 23:02

The_Scarabial

MTB for life!

je moet gewoon kiezen voor dvd-video, eerst de keuze tussen cd of dvd met dat dropdown menuutje en dan dus kiezen voor dvd-video

• shadowillusions
het bestand dat ik erop wil branden is AVI, moet ik dat eerst converten? of moet ik dat gewoon branden?

• MAX3400

MAX3400

shadowillusions schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:59:
het bestand dat ik erop wil branden is AVI, moet ik dat eerst converten? of moet ik dat gewoon branden?
Zie: MAX3400 in "DVD's Branden"

• shadowillusions
sorry maar die site is wel heel erg onduidelijk, ik zie nergens staan of ik het eerst moet converten

• MAX3400

MAX3400

shadowillusions schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:01:
sorry maar die site is wel heel erg onduidelijk, ik zie nergens staan of ik het eerst moet converten
http://www.videohelp.com/...rch=Search+or+List+Guides

Pagina: 1