Toon posts:

Deze laptop kabel waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de volgende laptopkabel omdat deze vermoed ik kapot is. Komt uit een medion laptop en is bestemd om de HDD op het moederbord te koppelen. Ik heb de gehele GOT al doorzocht en ook in het topic Laptop IDE kabel WAAR te koop werd ik niets wijzer. Hieronder de kabel waar het om gaat:

Afbeeldingslocatie: http://modulo6.rendered.hyves.org/39500001-39550000/39544101-39544200/39544149_5_qbSd.jpeg

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
1 - Neem contact op met de fabrikant ? Misschien hebben ze wel een hele grote doos met reservere medion-laptop-harddisk kabeltjes ?

2 - Waarom ga je ervanuit dattie kappot is ? Meestal kun je het bij dit soort kabels wel zien als bijvoorbeeld 1 van die banen uitgefikt is.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Een andere harddisk is makkelijker om aan te komen ja, dat lijkt me namelijk een proprietary kabeltje wat je echt specifiek van Medion te pakken moet krijgen..

Als je een andere harddisk bij de hand hebt (of uit een andere laptop kan lenen) kan je die zo in je laptop doen om te testen.

Fabrikant bellen lijkt me de enige manier om er (binnen een redelijke termijn) aan te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mentalist op 19-12-2006 08:23 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal bandaag even de fabrikant bellen om te vragen of dat ie er toevallig nog 1 op voorraad heeft. Ik weet/denk dat het kabeltje kapot is omdat de HDD het in een externe casing prima doet. ook de CD-rom wordt nog herkent dus zal het de IDE controller vermoed ik ook niet zijn.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 22:44

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:
Ik zal bandaag even de fabrikant bellen om te vragen of dat ie er toevallig nog 1 op voorraad heeft. Ik weet/denk dat het kabeltje kapot is omdat de HDD het in een externe casing prima doet. ook de CD-rom wordt nog herkent dus zal het de IDE controller vermoed ik ook niet zijn.
Nou......omdat de ene poort goed is wil niet zeggen dat de andere ook nog goed is. Ik zie tenminste op mijn Dell Latitude dat de HD en DVD-RW gescheiden poorten gebruiken.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-02 16:45
Voor zover ik weet geeft medion 3 jaar garantie? Dus neem even contact op, ook al zit je buiten de garantieperiode, zijn ze niet zo beroert om jou een kabeltje te sturen voor een zacht prijsje.
Pagina: 1