[XS4ALL] Geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 10:39
Hallo mede tweakers,

Ik heb sinds gisteren spontaan de verbinding met het Internet via XS4ALL verloren. Ik kan normaal verbinding maken met mijn router, en ook op het modem branden alle lampjes met een groene kleur.

Het resetten van het modem werkt niet, weet iemand toevallig of er in de buurten van Goes een storing is, of heeft iemand nog tips over hoe ik dit probleem op kan lossen?

Na net van de ramp die Zeelandnet heet af te zijn is weer een heel gedoe voor een normale verbinding wel het laatste waar ik op zit te wachten...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hardwarematig resetten door het knopje op de achterkant met een pennetje in te drukken en dan de softwarematige installatie opnieuw doorlopen m.b.v. de cd-rom van KPN?

Verwijderd

Bel even met de XS4ALL helpdesk, daar kunnen ze je vertellen of er sprake is van een storing en als dat niet het geval ook gelijk even controleren of er iets mis is met bijvoorbeeld het modem. Het nummer is 020-3987666 en ze zijn doordeweeks open tot 20.00 (zie ook http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/helpdesk/). Succes!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 10:39
Erg bedankt voor de reply's. Het probleem is opgelost.

Het bleek dat mijn Linksys WRT54G (v2.2) router om een of andere reden niet meer goed functioneerde. Ik kreeg wel verbinding met de router, maar niet met internet.

Na het installeeren van nieuwe firmware op deze router (DD-WRT) functioneert deze weer naar behoren, en hoef ik niet meer het internet van de buren te gebruiken om deze reactie te tikken >:)

Nogmaals bedankt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)