Ik heb sinds korte tijd Windows vista geinstalleerd op mijn D scijf, op C draait gewoon nog Xp. Nu wil ik eigenlijk van Xp af en volledig op Vista gaan draaien. Is het mogelijk dat ik de C schijf geheel leeg maak (formateren lukt niet maar kan volgens mij wel met shift = Delete wel alles er af gooien) Kom ik dan niet in de problemen met opstarten. Heb nu als ik opstart de keus tussen Vista en Xp. Maar volgens een vriend van me kan het zo zijn als ik C: leeg maak ik niet meer kan booten. Doordat de boot ini op c staat. Begrijp hier eerlijk gezegd niet zoveel van maar ik geloof hem als hij dat zegt.
Als ik trouwens in Xp cmd uitvoert in ik zeg format c: dat krijg ik de vraag of ik de gekoppelde bestanden wil ontkoppelen als ik dan op ja zou drukken kan ik wel c: formateren. Maar ik wil eerst zeker weten dat ik dan nog wel Vista kan opstarten.
Alvast bedankt
Als ik trouwens in Xp cmd uitvoert in ik zeg format c: dat krijg ik de vraag of ik de gekoppelde bestanden wil ontkoppelen als ik dan op ja zou drukken kan ik wel c: formateren. Maar ik wil eerst zeker weten dat ik dan nog wel Vista kan opstarten.
Alvast bedankt