Ik ben bezig een site te maken voor een vriend. Ik upload hem naar een domein, en als ik hem dan wil testen geeft ie de achtergrond niet weer. Als ik dan in IE even op de knop favorieten ofzo klik, geeft ie hem ineens wel. Ook als ik van venster wissel, en dan weer terugwissel naar IE-venster, geeft ie hem wel weer.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit aan het domein ligt, aangezien ik dit probleem bij andere sites die in hetzelfde domein zitten niet heb.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem oplos? Ik denk haast een instelling van IE

Edit1:
Ook als ik de pagina lokaal bekijk, zie ik geen achtergrond...(dus via F12 in Dreamweaver). Totdat ik van venster wissel, of op een knop als favorieten of zoeken klik...
Edit2:
Ook als ik het venster van grootte verander, geeft ie de achtergrond ineens wel...
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit aan het domein ligt, aangezien ik dit probleem bij andere sites die in hetzelfde domein zitten niet heb.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem oplos? Ik denk haast een instelling van IE
Edit1:
Ook als ik de pagina lokaal bekijk, zie ik geen achtergrond...(dus via F12 in Dreamweaver). Totdat ik van venster wissel, of op een knop als favorieten of zoeken klik...
Edit2:
Ook als ik het venster van grootte verander, geeft ie de achtergrond ineens wel...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 17:18 ]