Sinds kort heb ik het probleem dat wanneer ik een tijdje aan het gamen ben mijn monitor ineens zwart wordt (mijn monitor lampje gaat dan van groen naar oranje iaw geen input ontvangen). Ik kan dan niets anders meer doen dan hem hard uit te zetten. Ik vermoed dan ook dat mijn videokaart te warm wordt want wanneer ik hem gelijk weer aan zet en ga het spel weer in ga gebeurt er binnen 5 minuten hetzelfde. Wanneer ik hem even uit laat kan ik er weer tegenaan.
Dus nu is mijn vraag wat kan hier het beste aan doen. Ik heb net al een topic gelezen waar de catalyst drivers 3.8 een verhittings probleem geven. Maar ik denk niet dat dit het is want ik gebruik al meer dan 1,5 jaar dezelfde drivers (Ik moet nog controleren welke driver ik gebruik ben nu niet thuis).
Ik heb gekeken naar de Arctic Silencer voor deze videokaart. Is dit een goede optie op zijn er nog betere suggesties. bedankt voor jullie hulp.
Dus nu is mijn vraag wat kan hier het beste aan doen. Ik heb net al een topic gelezen waar de catalyst drivers 3.8 een verhittings probleem geven. Maar ik denk niet dat dit het is want ik gebruik al meer dan 1,5 jaar dezelfde drivers (Ik moet nog controleren welke driver ik gebruik ben nu niet thuis).
Ik heb gekeken naar de Arctic Silencer voor deze videokaart. Is dit een goede optie op zijn er nog betere suggesties. bedankt voor jullie hulp.