Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Spawnkills (UT)

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 14:54
waarom...waarom

elke keer weer kom je ze tegen

of je bent aan het praten, wapen naar beneden gericht, of je respawned en een held schiet je kapot en is nog blij met de kill ook.

Helaas geld dit niet alleen voor newbies.
Wat is de lol daar nu van? ik snap het gewoon niet....

Verwijderd

is geen lol

zijn meerdere redenen voor

1) als je teamdm speelt, en jij schiet em niet af, dan doet je teammate et wel, dus voor de punten pak je em
2) vaak als je ze laat staan, dan schieten ze je ineens in je rug
3) reflex, als ik de hoek om kom rennen en ik zie een ventje, dan schiet ik, ik ga niet eerst kijken wat ie doet.
4) Chatters, sommige mensen chatten meer dan ze fraggen, ja dan blijf ik niet om hem heen rennen hoor.

Als ik echt zie dat mensen staan te chatten dan ren ik erlangs, maar vaak zie je dat in de actie niet, enne tja spawnkillen? ligt eraan hoe je het ziet, als jij bedoelt dat je naast een spawnpoint gaat wachten, dat is lame jah, maar als ik gewoon aant spelen ben en ik hoor achter me dat "spawn" geluidje, dan draai ik om en schiet ik.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mensen die chatten schiet ik gewoon neer, niet lullen kill is een kill, dan moet je je maar verstoppen ik caht ook wel eens en dan wordt je gekilled

spawn kill gebeurd, sjit happens, spawn campen is lame

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Simkin
je ziet toch wat voor wapen iemand vast heefd :?

rare argumenten, ik snap gewoon niet wat de lol is aan het neerschieten van een niet bewegend of wapenloos poppetje.

tzal wel aan mij liggen

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Het leg er ook maar helemaal aan hoe jij staat te chatten. Ga je midden in een kamer staan waar iedereen je kan zien, of zoek je een donker hoekje op.

In een gewoon ffa potje zal ik niet vaak iemand neer schieten, maar als ik langsren, en de chatter begint spastisch naar zijn wapen te grijpen om mij snel neer te raggen als ik toevallig langskom, dan is het voor de rest van de ronde jammer voor je, dan rag ik gewoon iedereen verrot die ook maar enigszins verdacht aan het rondhangen is.

In een war is het anders. dan moet je gewoon niet staan te chatten als je mij tegen komt. pech, chatten doe je maar in je eigen tijd.

verder is een feign death heel handig, en alsje staat te chatten loop je gewoon het risico dat je neergerost wordt, als je daar niet mee kan leven, moet je het niet doen, en je moet zeker niet gaan chatten als je bijvoorbeeld bijna godlike bent. 't is ongeveer wat ik altijd al gezegd heb, 't is wat JIJ doet, niet wat anderen doen. dit geldt voor snipen, campen, spawnkillen, ALLES.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Simkin
hmm...wat IK doe. Dus als ik net gespawned ben en ik hegb geen wapen ligt dat aan mij?

en natuuurlijk kan ik er wel tegen, ik snap het niet. Voel je daadwerkelijk goed/beter als je eerloos iemand zonder wapen neerknalt?

of loop je blind rond en schiet je op alles wat beweegd, zonder te kijken naar of de speler lag heefd of geen wapen, ik doe dat altijd en ik denk dat dat veel leuker spelen is. En ik ken geen zelf respecterende clan die spawnkills ook maar een beetje goed proberen te praten.

het is en blijft maar een spelletje ;)

Verwijderd

Spawncampen is lame.

een spawn kill niet, gewoon opletten!
als je het erom doet ben je een 455|-|0L3, maar ja, die moeten er ook zijn. :)

• Warbringer
  • Laatst online: 09:49
The world is full of assholes.. everybody's got one. :)

Maar wat betreft spawn killen, ik denk hetzelfde als de meeste tweakers, in mijn Q2 tijd liep ik veel rond op de Chello DM server en als ik iemand zag respawnen kreeg hij een rail door z'n gezicht, maar ik ga dus NIET naast een spawning pad staan en WACHTEN op een respawn zodat ik zo mijn frags haal. Als het "toevallig" is dat er net iemand spawnt dan moet hij gewoon wegrennen en wapens zoeken. Niet een beroep doen op het feit dat je "onbewapend bent" of een "easy target" Moet ik iedereen laten leven totdat ze 200 armor, powershield op full en een Rocketlauncher met 30 rockets hebben en dan pas afknallen? Hoe verwacht je dat ik Map control krijg en houd??

Wat betreft die chatters : Zeg iets op het moment dat je dood bent (press a key to respawn) of ga ergens zitten/staan waar niemand je ziet. Al ik iemand nix zie doen dan geef ik hem een klap met een shotgun (non lethal) en zeg ik iets van Stop chatting and start fragging! (onder een key gebind :P) Maar als je wil chatten dan ga je of in observer of je gaat TMF chatten maar niet op quake, UT whatever.

[typo's]

I want to live forever, so far.. so good.

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

En als je echt te vaak last hebt van spawnkillers doe je iets fout. Ik speel UT sinds de demo, en ik heb nooit 'last' van spawnkillers of anderszins lame gasten. Ik ga er wel eens dood aan, maar het is dus absoluut niet meer zo dat ik bijvoorbeeld de basis in face niet meer inkom door zo'n spawncamper.

Het blijft dus wat je zelf doet, ook als je zonder wapens gespawnd wordt. je kan rennen, springen, en in CTF translocaten. knappe gozer die je dan nog raakt. Daar moet je al een aardige aim voor hebben, en met een aardige aim ben je een vrij goeie speler, en dan besteed je je tijd wel anders dan aan campen, want da's geen uitdaging voor een echte speler.

Verder snap ik campen/snipen/spawnkillen ook niet, ik heb wel wat beters te doen in die uren dat ik per minuut moet dokken voor het alleen maar online zijn.
Maar ik heb er dus geen last van, boeit me nix.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

trouwens, die enforcer doet verrekte veel pijn.

ik heb echt al enorm veel FC's in face neergehaald met de enforcer, alleen omdat et enige is wat ik dan in m'n handen heb, dat ding richt bijna 100% zuiver en geeft 25 damage per raak schot.
Pagina: 1