Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[flash] Phillar MP4 speler nu al kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb zaterdag een phillar mp4 speler gekocht die viedeo, afbeeldingen en muziek kan afspelen.
Maar nou probeerde ik er gisteren liedjes op te zetten, dat lukte gewoon. Omdat dat ding mappen ondersteunt heb ik de liedjes nog op genre geordend.
Toen ik hem daarna aanzette gaf hij aan: disk empty! Toen heb ik hem opnieuw in de computer gedaan en de computer zei ook dat hij leeg was. Maar de computer en mp3 zeggen ook allebei dat er toch 42% geheugen gebruikt is. Wat moet ik nu doen, is er nog een manier om het allemaal meere goed te krijgen?

p.s. als ik de voice recorder probeer te gebruiken zegt hij: disk error!

groeten brietje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste, het zou me niks verbazen als ie stuk is. Bij budgetspelers heb je een vergrote kans op een maandagmorgenproduct.
Disk error klinkt niet goed. Lijkt me dus een gevalletje, jawel, disk error :P Probeer eens het ding te formatteren of te scannen op fouten. Kijk ook eens of je de firmware kunt upgraden of opnieuw inladen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt! ik heb hem geformatteerd en nu doet hij het weer!

heel erg bedankt

groeten brietje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooi dat het opgelost is :)
Let er wel even op dat het ding niet weer kuren gaat vertonen. Mocht er toch een error oid ergens in het geheugen zitten dan krijg je die gegarandeerd later weer terug. Het wordt dan alleen maar erger. Maar wellicht valt het mee. Zorg er in ieder geval voor dat je em dan binnen de garantietermijn terugbrengt. Maar laten we er maar vanuit gaan dat dat niet nodig is :)