Philips 32PF5331 vs. Samsung LE32s71

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Ik wil een 32" lcd-tv kopen en zit te twijfelen tussen de Philips 32PF5331 en de Samsung LE32s71. De Philips is ongeveer €100,- duurder dan de Samsung. Specs van beide tv's zijn nagenoeg hetzelfde, heb alleen gehoord dat het beeld en het geluid van de Philips beter is dan die van de Samsung. Is dit waar?

Heb de Samsung gezien bij MM en daar was het beeld niet al te goed (kwam doordat het analoog was zei de verkoper). De Philips heb ik nog niet 'draaiende' gezien.

Ik wil graag weten of de Philips zijn €100,- extra waard is boven de Samsung. Iemand enig idee?

Wil het scherm gaan gebruiken voor tv kijken (digitaal @home) en om films vanaf mn pc (VGA) af te spelen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik vind het beeld van philips lcd's niet zo best hoor. Vind persoonlijk dat van samsung stukke beter. Waarom bestel je niet online de Samsung LE32r72 ? Die is nog strakker qua beeld dan de S serie van samsung!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:25:
Ik vind het beeld van philips lcd's niet zo best hoor. Vind persoonlijk dat van samsung stukke beter. Waarom bestel je niet online de Samsung LE32r72 ? Die is nog strakker qua beeld dan de S serie van samsung!
Omdat deze weer een klasse duurder is dan de Philips...zo blijf je bezig met steeds naar duurdere modellen kijken. Maar zal er over nadenken :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

kiezen moet je echt zelf. Van beide tv's zijn genoeg ervaringen te vinden, maar we gaan niet voor iedereen die moet kiezen een topic hebben met "welke is nu de beste", dat moet je echt zelf bepalen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.