.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 23:02 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Acheron op 18-12-2006 14:51 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het probleem is denk ik meer dat je de keuze te zeer beperkt door perse voor 1 merk te kiezen. Verder geef je niet aan wat je budget is, wat je eisen zijn (dia's, A3, automatische invoer, etc.) en of je toch niet liever een all-in-one wilt hebben. Op Tweakers.net is het wel de bedoeling dat je zelf eerst wat zaken uitzoekt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:13:
Ik ben nog niet echt verder op deze manier. Er staan in de pricewatch heel wat scanjets. Welke zou JIJ nemen en waarom?
Met behulp van die argumentatie kan ik dan zelf een goede keuze maken. Kennelijk zien jullie door het bos ook het bomen niet meer net als ik?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq