Heb vanochtend mijn Alpha Koeler binnen gekregen nu wil ik de fan er op schoeven alleen vraag ik mij af: Moet de airflow van de koeler af of naar de koeler toe?
Verwijderd
De Koeler met zuigen... alle warme lucht eraf dus... je kan hem ook op blazen zetten.. maarja beetje zonde van je CPU he
Verwijderd
Je kunt hem het beste eerst laten blazen op het koelblok, volgens de specs van alpha.
De warme lucht gaat dan ook wel weg maar dan zijwaarts. Als je hem andersom erop zet, dan wordt de warme lucht ook wel weggeblazen maar komt het tegen de binnenkant van de kast aan.
Er zijn veel mensen die hier hun mening over hebben gegeven. (met de search kan je wel een paar grote topics vinden)
over het algemeen geldt: gewoon proberen en temperatuur meten.
De warme lucht gaat dan ook wel weg maar dan zijwaarts. Als je hem andersom erop zet, dan wordt de warme lucht ook wel weggeblazen maar komt het tegen de binnenkant van de kast aan.
Er zijn veel mensen die hier hun mening over hebben gegeven. (met de search kan je wel een paar grote topics vinden)
over het algemeen geldt: gewoon proberen en temperatuur meten.
Fuck de specs van alpha... hij moet NIET op het koelblok blazen ...(tenzij je een hele goede airflow hebt) je moet hem laten wegzuigen dat scheeld bij mij 5 graden.Op vrijdag 02 februari 2001 12:19 schreef joostvdl het volgende:
Je kunt hem het beste eerst laten blazen op het koelblok, volgens de specs van alpha.
dus nu is ie
Verwijderd
Conclusie: Iedereen roept maar wat en niemand weet het zeker.
Mi 2 
Meten = weten. Bij jou kan het resultaat anders zijn dan bij ons omdat de omgeving nooit exact overeen komt.
have fun.
Meten = weten. Bij jou kan het resultaat anders zijn dan bij ons omdat de omgeving nooit exact overeen komt.
have fun.
heb ook een alpha 6035 met ys tech fan, en als je goedkijkt op de beschrijving zie je 2 tekentjes,eingelijk pijltjes.. een steld de richting van de fan voor, dus een horizontaal pijltje naar links of naar rechts, die ander een verticaal, voor de airflow pijltje naar boven of naar beneden.. dit zit met die alpha dus zo dat die zuigt. Kijk je nog beter of eingelijk minder goed, dan zie je dat de bevestiging van de cooler aan het coolerhuis met 3 of 4 palsic brugjes is gedaan, deze moet boven zitten, de andere kant van den cooler is helemaal open...
Je zet dus je vingergaurd op een redelijk beschermt gebied.. kijk goed op de tekening en op je cooler en je komt erachter dat die zuigt.
Waarom, geen idee, maar ik neem aan dat het wel getest is door die gasten , want goedkoop is die niet!!!, en worden als zeer goed getest (zo niet beste)
Je zet dus je vingergaurd op een redelijk beschermt gebied.. kijk goed op de tekening en op je cooler en je komt erachter dat die zuigt.
Waarom, geen idee, maar ik neem aan dat het wel getest is door die gasten , want goedkoop is die niet!!!, en worden als zeer goed getest (zo niet beste)
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
haha inderdaad , als jullie nou eens op het plaatje kijken wat je bij je alpha krijgt dan zie je heel duidelijk , dat ie moet zuigen. Of jullie moeten allemaal wel heel erg scheel /kippig enz zijn maar denk dat lui beter op zijn plaats is.
greetz
greetz
Pagina: 1