Toon posts:

[xp] office 2007 verbinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb net vanaf office 2003 geupgrade naar 2007.. maar met de zelfde acount instellingen kan ik niet meer connecten naar mn mail.

erkend probleem?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Bij mij gaf het geen problemen. Als je bij je accounts op het knopje "test account settings" klikt, geeft ie dan aan dat alles goed is? En wat voor soort account is het (pop3, http)?

Verwijderd

Topicstarter
nee, daar kan 'ie al niet verbinden met de server. het is een pop3 account

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke type/versie van Office heb je? Want afhankelijk hiervan heb je recht op bepaalde support bij Microsoft. Ik heb, tot op heden, zowel met de beta als de Technet-editie geen problemen gehad met connecten.

Kan het zijn dat door de installatie van Office niet iets in je firewall is veranderd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Tja, als alle accountsettings nog goed staan, dan is het enige wat ik nog kan verzinnen om alle firewall achtige applicaties even uit te schakelen en te kijken of het dan wel lukt.

Krijg je nog een speciale melding als je probeert te connecten (bijv dat de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet klopt ofzo)?

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik ga nu ff met mn firewall enzo proberen. en office support proberen te bereiken.
tot zover alvast bedankt.

ik laat nog wel weten hoe het ging

Verwijderd

Topicstarter
alles geprobeerd.. niets werkt. hij zoekt geen verbinding. geprobeerd met andere accounts die bij een andere laptop wel gewoon werken.

geen resultaat
Pagina: 1