[MX500] sensor gaat niet meer aan na herstart pc

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ik heb sinds een aantal weken een merkwaardig probleem met mijn Logitech MX500. Als ik mijn pc aanzet werkt hij prima, niets aan de hand. Maar... als ik de pc een keer uitzet en weer opnieuw aanzet reageer hij niet meer op bewegingen, het rode ledje van de sensor is dan ook uit. Het vreemde is dat hij nog wel reageert op de linker en rechtermuisknop.
De pc weer opnieuw opstarten heeft geen effect, hij blijft uit. Ik heb ook geprobeerd de USB kabel eruit en er weer in te pluggen, maar ook dat lost niets op. Wel geeft hij rechtsonderin de melding dat er nieuwe hardware gevonden is, aan de USB poort lijkt mij het dan ook niet liggen. Ik heb uiteraard ook alle overige poorten geprobeerd.

Ik dacht dat het misschien een driverprobleem was, dus de nieuwste geinstalleerd maar ook dit haalt niets uit. Dan maar heel XP eraf geknikkerd en geherinstalleerd... Maar je raad het al, muis valt na de eerste beste reboot uit. :'(

Nu begin ik (eigenlijk heel logisch) te denken dat het toch mijn geliefde muisje moet zijn. Ik heb echter geen garantie meer aangezien ik 'm losgeschroefd heb om het gewichtje eruit te halen (je bent Tweakert of niet). Aan de ene kant niet zo heel erg, ik zit al een tijdje te azen op de de MX518 maar wellicht dat één van jullie een verklaring en evt oplossing weet... _/-\o_

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Al in de BIOS gekeken of er niets over USB te veranderen valt. Geen idee, maar je kan denken aan USB-Legacy Emulation, PowerSaving etc...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JunkO
In BIOS gekeken maar geen aparte instellingen gevonden... Begin toch te denken dat het echt aan de muis zelf ligt. :(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• JunkO
Niemand een vermoeden wat het kan zijn?? ;(

• JunkO
Voor de geinteresseerden onder ons :+ : het lag toch aan de muis zelf, heb nu een MX518 aangeschaft en nergens meer last van...

Topmuis!