[apache] Self-signed wildcard certificaten voor subdomein

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• ruudboon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:40
Naar aanleiding van dit topic. Ben ik even bezig met het configureren van apache.
Nu wil ik eigenlijk achter mijn subdomein devel.mijndomein.nl wat vhosten hangen. bv project1.devel.mijndomein.nl.
Ik heb een self-signed wildcard certificaat gemaakt. Met als cname *.devel.mijndomein.nl.
De config heb ik als deze

Als ik apache nu een schop geef blijf ik deze error houden : [warn] RSA server certificate CommonName (CN) `*.devel.mijndomein.nl' does NOT match server name!?

Of er gaat iets mis in mijn config (er zijn geen warnings over mijn config). Of het is niet mogelijk om een wildcard certificaat te maken van een subdomein. Tips?

• ruudboon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:40
Ik heb net even op de chat gezeten met VeriSign en die kan iedergeval geen wildcard certificaat verkopen voor subdomeinen. Helaas kon de medewerker me niet vertellen of het technisch ook onmogelijk is, hij dacht van wel. Iemand enig idee hoe ik dit kan checken.

Ps Misschien is het handig om dit topic even te verplaatsen, dit valt denk niet meer meer onder pro network shit.

Verwijderd

network shit?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:40

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik stel voor dat we gewoon hier verder gaan [apache] SSL gebruiken met subdomeinen

Onzin om daar een nieuw topic over te starten.. :)
Uhh.. was dat een slecht geplaatste TR :)

Dit topic is gesloten.