Ik ben bezig met een systeem waarbij ik een functie uitvoer na het klikken op een link. Als die functie klaar is zou hij verder moeten gaan naar de volgende pagina.
Dit krijg ik op dit moment niet aan de praat. Als ik
gebruik dan voert hij de functie wel uit maar gaat hij daarna (natuurlijk) niet verder naar de volgende pagina.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een tijdje niet meer met javascript gewerkt en weet eigenlijk niet goed hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik heb ook geprobeerd in die functie true te returnen en het dan als volgt te gebruiken:
maar dat haalde ook niets uit
dit is overigens geen code request of zo, maar ik weet ook niet precies waar ik op moet zoeken... hier op GoT kan ik iig niets vinden en bij google alleen maar dingen over het uitschakelen van links, maar niet tijdelijk uitschakelen zeg maar...
alvast bedankt iig
Dit krijg ik op dit moment niet aan de praat. Als ik
JavaScript:
1
2
3
4
| element.onclick = function() { functie(); return false; } |
gebruik dan voert hij de functie wel uit maar gaat hij daarna (natuurlijk) niet verder naar de volgende pagina.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een tijdje niet meer met javascript gewerkt en weet eigenlijk niet goed hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik heb ook geprobeerd in die functie true te returnen en het dan als volgt te gebruiken:
JavaScript:
1
2
3
4
| element.onclick = function() { if( functie() ) { return true; } |
maar dat haalde ook niets uit
alvast bedankt iig
PSN: RikBruil | BFBC2 stats