Hoi, ik heb een tomtom go700 ,nu heb ik horen zeggen dat je op je tomtom ook snelheidsborden kunt laten weergeven en als je te snel rijdt hij je ook waarschuwt,nu heb ik zitten te zoeken,maar ik kan deze functie niet vinden,weet er iemand wat ik moet doen om deze ook te krijgen?
Mijn tomtom geeft wel aan hoe hard je ergens mag. Dat kun je zien rechtsonderaan en links daarvan je eigen snelheid. Tevens wordt deze rood als je harder rijdt dan toegestaan
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
dat heb ik ook ,maar nu beweren ze dat je ook op het scherm de snelheidsborden kunt laten verschijnen en als je dan te snel rijdt waarschuwt een stem je
Verwijderd
Dat klopt niet, die functie bestaat niet. Je kan eventueel nuttige plaatsen als flitslocaties invoeren. Dan verschijnt er een bord met bijvoorbeeld 80 en hoor je een geluid als je in de buurt komt van een flitspaal.
Inderdaad, dat heeft te maken met flitspalen en niet met snelheidsborden. Genoeg tutorials over te vinden toch?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.