Toon posts:

IP camera uit de USA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een IP / WiFi camera. Het valt me op dat hier in NL in de goedkope klasse (WebCam met een servertje) bijna geen keus is. Of zie ik iets over het hoofd?

Ik vond met Google de site www.gadspot.com, welke echt leuke producten aanbieden voor weinig geld. Bijvoorbeeld de GS800, IP camera, webserver, IR ledjes (!!) en wat niet meer, voor 69 dollar. De GS1200 is ook interessant (85 dollar). Maar ja, het verzenden moet je er dan nog bij rekenen.
Ik heb een mailtje gestuurd, maar het verzenden van zo’n camera is de helft van de kosten van het product. Is er echt geen enkel bedrijf in NL wat dergelijke camera’s levert? Zo nee, kan ik zomaar een product daar bestellen, of zit ik dan ook met invoerrechten en dergelijke?

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:05

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Tis maar net wat je wilt, maar mogelijk dat je hier nog wat van je gading kunt vinden...

En eBay is inderdaad ook niet slecht. Verzenden vanuit Duitsland is nog altijd goedkoper dan vanuit Amerika ;)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
ik zou er nog maar eens goed over nadenken, over die gadspot dingen.
Ik heb er aan het begin van het jaar twee voor iemand geinstalleerd ... wat een baggerzooi.
Alleen het configureren is al een drama, als de router over zijn nek gaat moeten de camera's worden gereset, IR bereik is knudde, beeldkwaliteit zeer matig en het activeX component werkt alleen fatsoenlijk onder internet explorer, maar is niet "safe".
Uit de diverse reviews kwam toen al naar voren dat het niet veel was, maar degene voor wie ze waren wou er niet teveel (lees axis) aan uitgeven, en nu werkt het redelijk, maar ik zou het zelf nooit aanschaffen.

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Mars Warrior schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:30:
Tis maar net wat je wilt, maar mogelijk dat je hier nog wat van je gading kunt vinden...
Heb gelezen dat dat nog al een "bagger" ding is...
En je hebt weer cams nodig.... ;)
Mars Warrior schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:30:
En eBay is inderdaad ook niet slecht. Verzenden vanuit Duitsland is nog altijd goedkoper dan vanuit Amerika ;)
En binnen de EU heb je geen last van invoerrechten...

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Verwijderd

Topicstarter
Mitch schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:36:
ik zou er nog maar eens goed over nadenken, over die gadspot dingen.
Ik heb er aan het begin van het jaar twee voor iemand geinstalleerd ... wat een baggerzooi.
Oei, daar heb ik helemaal geen zin in. 't Is voor een projectje-voor-de-leuk (babyfoon++). Als de installatie zoveel zooi geeft, is dat 'leuk' gehalte gauw weg.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:06
misschien is de Linksys WVC54GC kost rond de 100 euro en is best makkelijk in te stellen.
de beeld kwaliteit is ook redelijk.
Pagina: 1