Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opname geluid & afspelen/lampje laten branden

Pagina: 1
Acties:

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:25
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende. Ik kan het niet zelf maken en ik weet niet of ik zoiets ergens kant-en-klaar kan vinden. Het kastje moet het volgende kunnen:
  • Door een knop in te drukken wordt het omgevingsgeluid opgenomen (bv. voor 5 seconden);
  • Vervolgens wordt het opgenomen geluid afgespeeld dat gepaard gaat met het branden van een lampje.
Dat is eigenlijk het enige :P Het zou moeten werken op batterijen. Ik heb helaas geen flauw idee of zoiets al beschikbaar is of dat het in elkaar geknutseld moet worden.

Iemand tips? Alvast bedankt :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan je niet gewoon een mp3-speler met opnamefunctie nemen? Of een draagbare taperecorder, minidisc speler etc. Zelf zoiets maken is niet echt makkelijk.

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Te koop in de speelgoedwinkel, meestal met een sleutelring eraan.
Verder heeft Velleman (www.velleman.be) zoiets bij de kits (http://www.velleman.be/nl/en/product/view/?id=343321). Ik weet niet of daar een lampje bij zit.

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:25
JER00N schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:43:
Kan je niet gewoon een mp3-speler met opnamefunctie nemen? Of een draagbare taperecorder, minidisc speler etc. Zelf zoiets maken is niet echt makkelijk.
Hmm da's op zich wel een idee :) Het enige wat er dan nog bij moet is een lampje. Wellicht een ledje dat reageert op het geluid wat de speler produceert. Bedankt voor de tip.
Mark_Steverink schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:29:
Te koop in de speelgoedwinkel, meestal met een sleutelring eraan.
Verder heeft Velleman (www.velleman.be) zoiets bij de kits (http://www.velleman.be/nl/en/product/view/?id=343321). Ik weet niet of daar een lampje bij zit.
Dat ziet er goed uit. Nu nog even kijken hoe ik daar een ledje aan gekoppeld krijg :) Bedankt voor de link!

// edit: 8)7 er zit al een ledje op _/-\o_

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass