Ik vroeg mij af waarom ik nog vrij weinig ruimte op mijn harde schijf had en ben gaan neuzen in de map:
Daarin had ik een map "WASE74C.tmp" waarin een aantal bestanden staan met een behoorlijke grootte. Zie screenshot hieronder, want de naamgeving van deze bestanden is ook niet iets om over naar huis te schrijven:

Nu heb ik deze bestanden niet nodig, ze zijn niet "gelocked" aan een proces (bekeken met unlocker), dus ik zou ze met al het gemak van de wereld kunnen verwijderen.
Maar! Op het moment van verwijderen zegt mijn windows het volgende:
In dos prompt komt het volgende:
Een kwestie van verkeerde bestandsnamen. Maar gezien de grootte van de bestanden zou ik ze toch wel kwijt willen raken. Verplaatsen lukt, verwijderen echter niet
.
code:
1
| C:\Documents and Settings\Local Settings\Temp\ |
Daarin had ik een map "WASE74C.tmp" waarin een aantal bestanden staan met een behoorlijke grootte. Zie screenshot hieronder, want de naamgeving van deze bestanden is ook niet iets om over naar huis te schrijven:

Nu heb ik deze bestanden niet nodig, ze zijn niet "gelocked" aan een proces (bekeken met unlocker), dus ik zou ze met al het gemak van de wereld kunnen verwijderen.
Maar! Op het moment van verwijderen zegt mijn windows het volgende:
code:
1
| Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk. |
In dos prompt komt het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| C:\>rd /s WASE74C.tmp WASE74C.tmp, Are you sure (Y/N)? y WASE74C.tmp\► - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\☺ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\♦ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\╨ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\α v - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\α vk♦ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\╪ - The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. WASE74C.tmp\I - The system cannot find the file specified. C:\> |
Een kwestie van verkeerde bestandsnamen. Maar gezien de grootte van de bestanden zou ik ze toch wel kwijt willen raken. Verplaatsen lukt, verwijderen echter niet
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR