Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma om actieve programma's snel af te sluiten ??

Pagina: 1
Acties:

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi allemaal,

Als ik nu alle lopende programma's wil afsluiten, moet ik behoorlijk wat stappen nemen (Startknop > instellingen > systeem > geheugen > actieve programma's > en dan 'alle stoppen'

Ik vroeg mij af of hier niet een handig programmatje/tooltje was om dit direct vanaf het bureaublad te doen. Ik neem aan dat hier meer mensen behoefte aan hebben aangezien lopende programma's onnodig stroom wegtrekken.

Mijn dank is groot !! _/-\o_

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
eu.. CTRL+ALT+DELETE?
Je moet de programma's dan maar aanklikken en op delete te duwen?

[ Voor 61% gewijzigd door Tofu op 17-12-2006 22:30 ]

Verwijderd

Gaat om een smartphone gok ik zo. Kijk een op http://www.modaco.com/ of daar wat te vinden, want zulk soort software is er wel.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-11 12:09

ThunderNet

Flits!

Moet je even kijken naar Magic Button :) ik gebruik het ook, ben er redelijk tevreden over :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 10:39
heb op mijn pda het programma tMan geinstalleerd staan. Het vertoont zich als een klein puntje naast je OK knop rechtsbovenin je scherm. Als je erop klikt, dan krijg je een lijstje met lopende programmas met een X ernaast om ze te killen. Het is hier te vinden : http://www.freewareppc.com/utilities/tman.shtml

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
bedankt voor de reacties !

Het gaat om een PDA, dat was ik vergeten te vermelden.

Ik zal die Magic Button en T-Man vanavond uitproberen !

Betere suggesties zijn altijd welkom !

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
mieg_1981 schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:55:
bedankt voor de reacties !

Het gaat om een PDA, dat was ik vergeten te vermelden.

Ik zal die Magic Button en T-Man vanavond uitproberen !

Betere suggesties zijn altijd welkom !
Ik gebruik InCLose (freeware), en ben daar erg tevreden mee. Ook de extra functies vind ik prettig: (soft) reset, scherm roteren en scherm uitzetten (handig als ik muziek luister).
Pagina: 1