Toon posts:

ipod nano en readydrive

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik in de popup kies voor gebruik van de ipod nano als geheugen krijg ik de scherm van de eigenschappen. verder kan ik wat betreft readydrive geen aanpassingen doen.
iemand enig idee hoe ik dit aan de praat krijg ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, try again? Je vraag is een compleet raadsel, en je geeft geen enkele relevante informatie over je systeem.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-03 00:53
Het is mistig in mijn glazen bol vandaag. Ik zal morgen nog eens kijken.

_@/'

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke windows versie praten we over :?

Leg eens rustig uit wat je problemen zijn, van bovenstaande topicstart kan ik niks mee :?
Zie je ook fouten in je eventviewer (control panel >> administrative tools >> eventviewer ).

Zie ook Het algemeen beleid #openingspost :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals uit bovenstaande mag blijken: het is totaal niet duidelijk wat nu de bedoeling is. Probeer het even opnieuw, maar dan coherent en voorzien van meer informatie. Dan kunnen we er misschien wat mee. Lees naast bovenstaande ook de 'sticky' topics bovenaan Windows Clients nog even door voor je opnieuw begint, ook dat geeft wat tips over hoe effectief een topic te starten. Maar dit werkt zo niet, dus sluit ik het.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.