Toon posts:

[7600 GT] Alu plaatje eraf gevallen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 2x een asus en7600gt.
Daar zit (zat eigenlijk) zo'n mooi alu plaatje op de koeler die verder van plexi is ofzo.
Afbeeldingslocatie: http://nl.asus.com/310%5Cimages%5Cproducts%5C1078%5C1078_m.jpg

Maar dat mooie plaatje lag er ineens vanaf (beide kaarten). Nou kan ik mij wel herinneren dat ik toen ik ze kocht er een plastic laagje af heb getrokken.
Maar er zitten zoveel lijm resten op de alu plaatjes dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat deze eraf horen te donderen?
Afbeeldingslocatie: http://i115.photobucket.com/albums/n316/szilvertib/IMG_0133-480.jpg

Verder doen ze het beide overigens nog prima, maar misschien is het handig voor andere mensen om dat stomme ding er maar meteen af te trekken? 8)7

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wel bizar dat beide plaatjes er tegelijkertijd zijn afgevallen :?

Er zit bij Asus inderdaad een plastieken beschermlaagje op net zoals op schermpjes van GSM's maar dit zou er niets mee te maken mogen hebben. Ik denk wel dat die dingen een functie hebben, namelijk het begeleiden van de luchtstroom dus ik zou de temperatuur van je kaarten wel in de gaten houden.

Overigens heeft mijn Asus 6600GT ook zo'n plaatje erop maar deze zit met schroeven vast.

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Heb je flink met je kast gesjouwd oid?

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

Topicstarter
Uhh nee, niet gesjouwd, ze zitten er nog niet zo heel lang in ook. Ik heb een andere pc om te sjouwen :P. Deze staat altijd op m'n bureau. Ik hoorde terwijl ik aan het gamen was ineens wat vallen, maar kon eerst niet thuisbrengen wat het was, tot ik mijn kast opende.

Oh, voor info, ze zijn niet oc'ed, dus kan denk ik niet door de hitte komen ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 23:09 ]

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
het kan zonder clocken ook warm worden ;) bijvoorbeeld als de flow in je kast erg slecht is.

Audi S3

Verwijderd

Topicstarter
Nah, kan het niet zijn, 2 koelers voor (naar binnen) 1 achter (naar buiten). Standaard lian-li.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 00:15 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waarom stuur je niet even een mailtje naar Asus waar je ze dit probleem even voorlegd. En dan zou ik een link naar dat plaatje in de mail er bij zetten zodat ze het ook kunnen zien.
Ben benieuwd wat die er van zeggen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bericht naar asus gestuurd, ik hou jullie op de hoogte van het antwoord.

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 20:47

wowi

Nog mazzel dat je geen flinke kortsluiting gehad hebt hiermee.
Dat had maar zo kunnen gebeuren met alle gevolgen van dien. :/

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:57
lijkt derop dat de lijm is gesmolten, heb je waarschijnlijk nog geluk dat het niet geleid(plastic met Alu look? :P ) want anders had de bovenste plate nog weleens de onderste kaart kunnen kortsluiten met alle gevolgen van dien.

Verwijderd

Topicstarter
Tja ben er ook niet echt blij mee. En het zijn echte alu plaatjes trouwens, want je kan het ook leuk buigen enzo. Gewoon mazzel denk ik dat er niks is gebeurd.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hier zaten die plaatjes vast met schroefjes.. (V9999/TD) Probeerde die lost te krijgen, toen ik de cooler aan het vervangen was... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft even geduurd, maar eindelijk toch bericht gehad:

Geachte,

De plaatjes hebben niet echt een functie en wij denken dat u zich niet druk hoeft te maken dat er een mankement kan ontstaan.

met vriendelijke groet,

Asus TSD

Je vraagt je af waarom ze zoiets er dan ook op zetten. Ach ja, weten we ook weer dat het totaal nutteloos is, maar je zal er waarschijnlijk wel voor betalen :| .

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10-2025
"niet echt" "denken"

dat komt nou niet echt bepaald professioneel over...
Ik zou je mailtje goed bewaren just in case :)

[ Voor 6% gewijzigd door killingdjef op 05-01-2007 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat lijkt me sowieso handig ivb eventuele garantie. Als er wel wat anders gebeurd dat ze niet gaan zeiken dat ik aan het 'modden' ben geweest :o .
Pagina: 1