Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe mobiel , maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe mobiel kopen. Prijs tussen de 300-400 euro en het liefst een 3,2 megapixel camera met flits, een hele goede camera dus. De look van de phone is ook belangrijk.Een goed en hard geluid via de luidspreker zou ook fijn zijn :)
Wie o wie kan mij helpen?

p.s: het moet geen koelkast zijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 20:30 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat je eens kunt gaan kijken op bv. www.nieuwemobiel.nl

Waarom perse een 3,2 MegaPixel camera in 'n telefoon? Camera's in telefoons zijn toch altijd 8)7
Voor de rest heb je niks aan zelfonderzoek gedaan begrijp ik en dat is wel 'n vereiste hier op GoT! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:27:
Ik wil graag een nieuwe mobiel kopen. Prijs tussen de 300-400 euro en het liefst een 3,2 megapixel camera met flits, een hele goede camera dus. De look van de phone is ook belangrijk.Een goed en hard geluid via de luidspreker zou ook fijn zijn :)
Wie o wie kan mij helpen?

p.s: het moet geen koelkast zijn :P
je kunt eens langs gaan in een van de 5000 winkels in Nederland

Verwijderd

De Nokia N73 zou een goeie optie kunnen zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:27:
Een goed en hard geluid via de luidspreker zou ook fijn zijn :)
Jij bent toch niet zo'n sukkel die over die speakertjes muziekjes gaat luisteren met zn "matties" in de trein/bus/macdonalds/whatever :X

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:08:
[...]

Jij bent toch niet zo'n sukkel die over die speakertjes muziekjes gaat luisteren met zn "matties" in de trein/bus/macdonalds/whatever :X
Heb je niks te doen ofzo dat je zo'n off topic reply geeft?

Verder de nokia n73.. is hij niet wat groot? En ik heb wel zelf gekeken of ik wat kon vinden maar zonder succes.

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:26:
[...]

Verder de nokia n73.. is hij niet wat groot? En ik heb wel zelf gekeken of ik wat kon vinden maar zonder succes.
Ik denk toch dat het net iets beter is dat je naar een winkel gaat ala mediamarkt waar je alle toestellen eens naast elkaar kan zien liggen en de specs vergelijken. Dan kan je hem nog altijd in een andere winkel gaan halen :) Een GSM kopen is toch vrijwel een persoonlijke keuze die door vergelijking van wat er op de markt beschikbaar is afhankelijk van een aantal op voorhand bepaalde criteria het vlotste verloopt.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
Wat je kunt doen loutjee is best eenvoudig:-

- maak een selectie van merken die jij interessant vindt (je hebt ongetwijfeld een voorkeur of afkeur voor het ene of andere merk);
- bezoek de diverse sites en bekijk de diverse (nieuwe) foons;
- bekijk die foons nauwkeuriger die jij interessant / mooi vindt;
- ga op zoek naar reviews en ervaringen over/met die foons via bv GoT, www.nieuwemobiel.nl
- ga langs een foonshop en bekijk de foon van jouw interesse(s) in het echt en maak een keuze...

Een paar sites:
www.nokia.nl
www.sonyericsson.com
www.samsung.nl

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:26:
[...]

offtopic:
Beetje soggen

Verwijderd

Dit gaat natuurlijk nergens over...

@Ts: beetje eigen inzet verwachten we wel hier op GoT.
- Struis Google af
- Struis GoT af
- Stuis sites als nieuwemobiel af
- no answers? plaats een topic met wat je al gestruist heb en waar je niet uit komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.