Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in andere topics gezien dat er een aantal mensen hier zijn die de masterclass testen van LCMG gedaan hebben.

Kunnen jullie er iets meer over vertellen qua opzet en inhoud?

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27
Tuurlijk zou ik naar ervaring met die Masterclass vragen.. wat ook een mogelijkheid is: informatief gesprek aangaan :) (Al gaan ze je dan al vaak een beetje pushen voor vervolggesprekken ipv jou echt zelf te laten beslissen ;))

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
Informatief heb ik al gehad. Ik zou graag in voorbereiding op de sollicitatiegesprekken iets meer weten.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

PM AngelDust ff, volgens mij is hij net 2 maanden als tester aan t werk :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 18:55
Ik heb in oktober 2005 de Masterclass Testen van LogicaCMG in Arnhem gedaan. Beviel me erg goed. Je krijgt echt een goede basis mee om aan de slag te gaan bij de klant. Ik weet niet precies wat je wilt weten, maar je kunt me altijd een PM sturen.

bla-di-bla

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb inmiddels een contract en kan 2 januari beginnen met de MC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gefeliciteerd :)

Open deur: geef voor anderen dus even aan wat nu het antwoord op je vraag is :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1