Toon posts:

Installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe installeer je iets als je de cd's op je pc hebt staan? :/

Er word in dit geval gevraagd om disk 2 terwijl die op de pc staat, hoe kan ik hem laten starten?

Met vriendelijke groet.

Verwijderd

Cd's downen is illegaal

Je moet een emulator hebben, daar kan je de cd ingooien:

VB:
Alcohol 120%
Deamon Tools

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Branden op CD, of mounten met Alcohol120% of Daemon Tools.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet in welk forum het moest plaatsen en ik weet niet hoe je het bericht moet aanpassen. :P

Verwijderd

Topicstarter
En hoe doe ik dat precies met Alchohol120% of Daemon Tools?

Verwijderd

zoals beschreven op de website ;)

Verwijderd

Topicstarter
Manuals zijn niet beschikbaar.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:50
Met Google en de GoT search kan je genoeg informatie vinden.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-03 12:54

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jordyy zoals je in Registratievoorwaarden / korte FAQ hebt kunnen lezen stellen we het op GoT op prijs dat je zelf wat moeite doet om antwoord te vinden op je vragen. Bij de meeste downloads krijg je wel uitleg hoe je de materialen kunt gebruiken. Daarnaast is het ook de bedoeling dat je een duidelijke titel kiest. Installeren, zegt niet bepaald iets over je probleem. De topictitel is een belangrijk onderdeel van je topic, want dat is immers wat medebezoekers moet aansporen om jouw berichtje te lezen. Wees daarom zo specifiek mogelijk, en gebruik rustig de gehele lengte van het titelveld, daar is het voor bedoeld.
Geef ook aan wat je zelf al had geprobeerd, je hebt het immers over disk2, dus disk 1 erin is wel gelukt :? Lees je dus nog eens goed in, en open gerust een nieuw topic, maar laat daarin iets meer zien van je eigen motivatie, en ook iets meer duidelijkheid :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.